انواع کانسیلر
کانسیلر سبز
دی ۱۲, ۱۳۹۶
موم عربی
موم عربی یا خلیجی برای اپیلاسیون
دی ۱۲, ۱۳۹۶

آبرسانی پوست در منزل

ماسک آبرسان پوست

آبرسانی پوست در منزل

آبرسانی پوست در منزل

   آب رسانی و هیدراته کردن پوست یکی از مهمترین کارهای مراقبت از پوست است که موجب حفظ جوانی و نشاط پوست می گردد. در بسیاری از آرایشگاه ها و سالن های زیبایی عملیات آبرسانی پوست انجام می گردد. اما به راحتی می توان در منزل این فرآیند را انجام داد:
- عسل و روغن بادام
   عسل یکی از بهترین خوراکی های طبیعت است که تأثیرات بسیار زیادی بر سلامت و زیبایی پوست و مو دارد. برای تهیه این ماسک عالی جهت آب رسانی پوست، باید سه تا قاشق غذاخوری عسل را با دو قاشق غذاخوری روغن بادام در ظرفی مخلوط کنید و آن را روی حرارت ملایم بگذارید. سپس این مخلوط را که کمی گرم شده از روی حرارت برداشته و اسانس مورد علاقه خود را به آن اضافه نمایید. این ماسک را باید به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بر روی پوست گذاشته و بعد از گذشت این مدت زمان، پوست را با آب شستشو دهید. این ماسک رطوبت لازم را برای پوست از عسل دریافت می کند و شادابی را به پوست بازمی گرداند.
- گلاب
   یکی از بهترین گزینه ها برای حفظ شادابی و زیبایی پوست گلاب است. گلاب یک تونر عالی و بی نقص بوده که با آب رسانی پوست و پاک کردن پوست از آلودگی های روزانه، فرآیند محافظت از پوست را انجام می دهد. مقداری گلاب را در یک اسپری ریخته و در طول روز آن را به تمام صورت اسپری نمایید. اسپری گلاب بر روی پوست موجب شادابی آن خواهد شد. به علاوه بعد از پاک کردن پوست از آرایش، می توان مقداری گلاب را بر روی پنبه ریخته و به جای تونرهای شیمیایی با اطمینان از آن استفاده کرده و موجب طراوت پوست گردید. 
   برای آب رسانی پوست می توان یک فنجان گلاب را با ۱ قاشق گلیسیرین مخلوط کرده و سپس آن را در شیشه ای رنگی بریزید و خوب تگان دهید. حال این مخلوط را بر روی دستمال نخی تمیزی اسپری کنید و آن را روی صورت خود بگذارید. به مدت نیم ساعت تأمل کنید تا مخلوط به خوبی جذب پوست گردد. حتی می توان برای گرفتن نتیجه بهتر چند بار دستمال را برداشته و مجددا بر روی آن مخلوط را اسپری نمایید. با این کار پوست را به خوبی آب رسانی کرده و آن را سرزنده و شاداب خواهید ساخت.

آبرسانی پوست در منزلReviewed by سه رخ on Jan 2Rating: 3.0آبرسانی پوست در منزلآبرسانی و هیدراته کردن پوست هم در آرایشگاه وهم در منزل به وسیله مواد طبیعی شامل عسلو گلاب و بادام قابل انجام است. در این مقاله نحوه آبرسانی پوست در منزل را به شما آموزش می دهیم.

آبرسانی و هیدراته کردن پوست هم در آرایشگاه وهم در منزل به وسیله مواد طبیعی شامل عسلو گلاب و بادام قابل انجام است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *