بهترین آرایشگاه و عروس سرا کرج
بهترین آرایشگاه کرج
تیر ۲۵, ۱۳۹۶
آموزش ماسک و اسکراب خانگی برای لایه برداری پوست
ماسک و اسکراب خانگی صورت (قسمت اول)
تیر ۲۵, ۱۳۹۶

۸ نکته‌ی طلایی آرایشی برای فصل بهار قسمت اول

۸ نکته‌ی طلایی آرایشی برای فصل بهار قسمت اول

دیگر لازم  نیست که نگران پوست خشک یا پوست چربت باشید. بهار، فصلی است که پوستت در بهترین وضعیتش قرار خواهد گرفت.

این فصل راهی است که طبیعت می‌گوید: بیا خوش باشیم! و نیازی نیست که نگران پوست خشک یا پوست چربت باشی. این فصل، فصلی است که پوستت در بهترین وضعیتش قرار خواهد گرفت. آرایشت بیش از همیشه ماندگاری خواهد داشت و کمتر بخاطر آب و هوا رنگ می‌بازد.

 

پس آماده شوید که زیبایی بهار را روی چهره‌تان نیز بنمایش بگذارید. در این مطلب چندین نکته‌ی آرایش بهاره را برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم که شما را زیباتر نشان دهد.

 

۱. رنگ گلها را امتحان کنید

می‌توانید در بهار رنگ گلها را برای آراستن خودتان امتحان کنید تا طراوت و تازگی را بنمایش بگذارید. رخ شما می‌تواند همچون گلی باشد که فقط در بهار خودنمایی می‌کند. رنگ‌های ارغوانی روشن و یاس بنفش، رنگ‌هایی زیبا برای بهارند. انواع صورتی نیز خیلی زنانه و زیبا هستند. تمام این رنگ‌ها مناسب این فصلند.

 

 

۲. جرأت کنید و رنگ‌های برجسته را امتحان کنید

انواع سایه‌های مرجانی، نارنجی براق، قرمز و صورتی، همه‌شان مخصوص بهار اند. این رنگ‌های دوست داشتنی را در این بهار تجربه کنید. رژ لب نارنجی با هر رنگ پوستی عالی می‌شود. ای اینرو این رنگ بیشتر پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید سایه‌ای از نارنجی را انتخاب کنید که بیشتر با آن راحتید. اگر می‌توانید با آن کنار بیایید یک نارنجی براق و پرتقالی بزنید و با افتخار با آن راه بروید.

 

 

۳. آرایش براق و اکلیلی
در این بهار، از اکلیل در آرایشتان استفاده کنید تا زرق و برق بیشتری به چهره‌تان ببخشید. می‌توانید اینکار را با برق لب یا با سایه چشم درخشان به خوبی انجام دهید. حتی اگر فکر می‌کنید می‌توانید با این کنار بیایید، خط چشم اکلیلی بکشید!

 

۴. روی چشم‌هایتان تمرکز کنید
آرایش چشم‌ها به سبک کلاسیک (retro style) برای بهار عالی‌اند. خط چشمتان را پهن و زاویه‌دار بکشید، هم بالا و هم پایین چشمتان. این سبک آرایش چشم واقعا خیره کننده است.

۸ نکته‌ی طلایی آرایشی برای فصل بهار قسمت اولReviewed by serokh on Jul 16Rating: 4.5۸ نکته‌ی طلایی آرایشی برای فصل بهاربهترین نکات آرایشی در فصل بهار.دیگر لازم نیست که نگران پوست خشک یا پوست چربت باشید. بهار، فصلی است که پوستت در بهترین وضعیتش قرار خواهد گرفت.

1 دیدگاه

  1. تمنا گفت:

    مرسی فق العاده بود ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *