تعریف بوتاکس
بوتاکس چیست ؟
خرداد ۲, ۱۳۹۶
خواص ویتامین بر روی پوست
خواص ویتامین برای پوست
خرداد ۳, ۱۳۹۶

آیا شما واقعا به لایه برداری نیاز دارید؟

آیا شما واقعا به لایه برداری نیاز دارید؟

لایه بردار

آیا شما واقعا به لایه برداری نیاز دارید؟

شاید شما فکر میکنید زیبایی تان می تواند به پاک کننده و یک ضد آفتاب دوکاره که حاوی مرطوب کننده هم هست، محدود شود اما اگر به عنوان کارشناسان زیبایی در ارایشگاه از ما سوال کنید، می گوییم نه، شما نمی توانید این کار را بکنید یا بهتر است بگوییم، نباید این کار را انجام دهید. خانم ها دلیلش این است که پوست شما به یک اسکراب نیاز دارد و آن صابون، این کار را انجام نخواهد داد.
پوست شما با تولید پوست جدید به طور منظم، دائما خودش را بازسازی می کند. و در حالی که این کار برای پتانسیل ترمیم پوستتان خوب است (این، چیزی است که یک جوش، بریدگی یا آفتاب سوختگی را ترمیم می کند) همچنین بدین معناست که گاهی اوقات در جایی که سلول های قدیمی پوست تان هنوز از سر راه کنار نرفته اند و سلول های جدید در حال آمدن هستند، به نوعی ترافیک سلول های پوست وجود دارد.
هرچه شما جوان تر باشید، سلول های قدیمی پوستتان، بهتر از سر راه سلول های جدید کنار رفته و پوست ریزی می کنند. اما با بالا رفتن سن، پوست شما چسبنده تر شده و آن سلول های قدیمی پوست، بیش از موعد مقرر سرجایشان می مانند. نتیجه یک ترافیک سلول های پوست منافذ بسته شده، پوست کدر و رنگ چهره زرد، همچنین خطوط ریز و چین و چروک های بیشتر. اما چگونه ترافیک سلول های پوست را در حال حرکت نگه دارید؟ با لایه برداری.
لایه برداری را مانند یک پلیس ترافیک بسیار موثر برای مراقبت از پوست در نظر بگیرید که به شما اطمینان می دهد تمام سلول های پوست تان، کاری که قرار است را انجام می دهند. اگر به دفعات زیاد از لایه برداری صرفنظر کنید، یعنی دارید این پلیس ترافیک که همه چیز را مرتب و بی نقص نگه می دارد را اخراج می کنید.

چند وقت یکبار باید لایه برداری کنید؟

در حالت ایده آل، شما هر روز با یک لایه بردار فیزیکی بسیار ملایم یا یک لایه بردار شیمیایی ملایم، پوست تان را تمیز خواهید کرد. سپس حداقل یکبار در هفته (اما در حالت ایده آل ۳ ــ ۲ بار در هفته) از یک اسلحه قوی تر استفاده کرده و با یک اسکراب یا یک ماسک بر پایه اسید، کمی تهاجمی تر برخورد می کنید. سپس هر ۸ ــ ۶ هفته، تحت یک facial (یک نوع درمان مراقبت از پوست شامل بخار، لایه برداری، خالی کردن جوش ها و منافذ، کرم، لوسیون، ماسک لایه برداری و ماساژ) قرار خواهید گرفت که در آنجا به طور عمیق تری روی پوستتان کار می کنند. حداقل کاری که می توانید برای لایه برداری انجام دهید.
حداقل چند بار در هفته، یک قاشق چایخوری شکر سفید در پاک کننده تان بریید تا یک اسکراب سالم برای پوستتان انجام داده باشید.

آیا شما واقعا به لایه برداری نیاز دارید؟Reviewed by سه رخ on May 24Rating: 4.5آیا شما واقعا به لایه برداری نیاز دارید؟در این مقاله میخواهیم بدانیم از نظر متخصصین زیبایی در آرایشگاه آیا شما واقعا به لایه برداری نیاز دارید؟

1 دیدگاه

  1. ساغر گفت:

    امکانش هس در مورد اسکراب های موجود در بازار و اینکه واقعا کدومشون مؤثرن مطالب بذارید؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *