اشتباهات آرایشی در عکس‌
اشتباهات آرایشی که در عکس‌ها مرتکب می‌شوید
فروردین ۲۵, ۱۳۹۶
پوست زیبا و شفاف
پنج قدم تا پوستی زیبا
فروردین ۲۵, ۱۳۹۶

آرایش مخصوص عکاسی (بخش اول)

آرایش مخصوص عکاسی

آرایش عکاسی

آرایش مخصوص عکاسی (بخش اول)

قبل از هر چیزی به این فکر کنید که معمولاً کی و کجا مجبورید عکس بگیرید.چون نور فلاش دوربین آرایش شما را بیشتر نشان می دهد، پس از فلاش دستی استفاده کنید.(مثل نور موبایلتون )
1. برای برطرف کردن تیرگی های زیر چشم و قرمزی و براقی بینی، یک کرم پودر یا پنکیک خوب و مناسب انتخاب کنید تا قبل از عکس گرفتن کمی زیر چشم ها و روی بینی بزنید. هنگامی که در آتلیه عکس می گیرید، نور فلاش ممکن است شما را رنگ پریده و سفید غیر طبیعی نشان دهد، درست همینجا یک کرم پودر و پنکیک خوب به شما کمک میکند. سعی کنید از پنکیک هایی که حاوی دی اکسید تیتانیوم هستند خودداری کنید، چون باعث می شوند شما بیشتر رنگ پریده به نظر برسید، به توصیه آرایشگران از پنکیک هایی استفاده کنید که مایل به رنگ صورتی هستند. ( همچنین پنکیک هایی که متمایل به رنگ زرد هستند نیز اغلب رنگ طبیعی دارند).

2. گلگون کردن گونه ها شما را زیبا نشان میدهد اما ممکن است در عکس چهره شما زیادی چرب و روغنی به نظر برسد.

3. برای آرایش عکاسی از مرطوب کننده استفاده نکنید. اگر پوست شما چرب است،( در قسمت بینی یا پیشانی) می توانید قبل از استفاده از پنکیک چربی صورت خود را با لوسیون ضد چربی بگیرید.

4. تا میتوانید از رنگ های گرم در پودر آرایشی خود استفاده کنید. برخلاف نظر عموم، رنگ های مات در تصویر دیده نمی شوند و یا کاملاً چهره را گچی و بی حال نشان می دهند.

آرایش مخصوص عکاسی (بخش اول)Reviewed by سه رخ on Apr 14Rating: 4.5آرایش مخصوص عکاسی (بخش اول)اگر شما فقط به این دلیل از دوربین عکاسی فراری هستید که در عکس ها زیبا و جذاب به نظر نمی رسید، با خواندن این مقاله راه حل مشکل خود را پیدا میکنید. در این مقاله ما نکات آرایشی مخصوص عکاسی را به شما آموزش میدهیم تا چهره ای جذاب و زیبا در عکس ها داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *