آرایش مناسب پوست مستعد آکنه چیست؟
آرایش مناسب پوست مستعد آکنه چیست؟
فروردین ۳, ۱۳۹۶
ناخن هایتان را بلند و قوی کنید
به سرعت ناخن هایتان را بلند و قوی کنید
فروردین ۳, ۱۳۹۶

آیا لاک‌های ژله‌ای بی ضرر هستند؟

ضرر لاک ژله ای

لاک ژله ای

آیا لاک‌های ژله‌ای بی ضرر هستند؟

این دسته از محصولات پر طرفدار، مدت زمان بیشتری روی ناخن باقی می‌مانند. اما  ممکن است به پوست و ناخن شما آسیب برسانند. اما مصرف پولتان برای خرید لاکی که، فقط در طی چند روز لب پر می‌شود و یا از روی ناخن می‌ریزد، می‌تواند نوعی هدر دادن پول و زمان باشد. امروزه خانم‌های زیادی از گزینه‌ی لاک‌های ژله‌ای استفاده می‌کنند، چرا که حدود ۲ تا ۴ هفته بطور کامل روی ناخن باقی می‌ماند.
اولین نکته‌ی منفی لاک‌های ژله‌ای از مرحله‌ی مهم نیاز به نور UV شروع می‌شود. مطالعات اخیر نشان داده است یکی از آسیب‌های جدی ناشی از فرکانس نور لامپ‌های مخصوص ناخن، می‌تواند به DNA پوست آسیب وارد کند، که در نتیجه ممکن است باعث پیری زودرس شده و احتمال سرطان را بالا ببرد.
با این حال، متخصصین در آرایشگاه توصیه می‌کند به سر انگشتانتان کرم ضد آفتاب بزنید، یا دستکش‌های محافظ در برابر آفتاب بدون انگشت خریداری کنید.  آسیب به ناخن‌ها نیز یکی دیگر از مضرات استفاده از این ژل‌هاست. همین اتفاق در بسته‌های خانگی مانیکور نیز مشاهده شده است.

آیا لاک‌های ژله‌ای بی ضرر هستند؟Reviewed by سه رخ on Mar 23Rating: 4.5لاک ژله ایدر این مقاله در مورد ضررهای لاک ژلیش که در آرایشگاه اکثر خانوما ها استفاده میکنند بررسی میشود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *