بهترین ماسک خانگی برای لک صورت
ماسک خانگی برای لک صورت
تیر ۹, ۱۳۹۶
بهترین داروی طبیعی زیبایی آلوئه ورا
آلوئه ورا داروی طبیعی زیبایی
تیر ۹, ۱۳۹۶

آموزش بلوند کردن موهای طبیعی

آموزش بلوند کردن موهای طبیعی در آرایشگاه

آموزش بلوند کردن موهای طبیعی

آموزش بلوند کردن موهای طبیعی

   بلوند کردن موهای مشکی کاری دشوارو سخت است که نیازمند دقت بالا می باشد. مخصوصا اگر این رنگ مشکی، رنگ طبیعی موهای خودتان نباشد. برای بلوند کردن موهای مشکی راه هایی وجود دارد که امکان آسیب رساندن به و در آن ها بالاست که نیازمند مراقبت های خاص از مو می باشد.

اگر موهای شما رنگ طبیعی داشت میتوانید برای روشن کردن آن ها از روش زیر استفاده کنید:
- محلول روشن کننده مو را طبق دستورات روی بسته تهیه کنید. معمولا باید برای تهیه این محلول دو مایع را با هم ترکیب کرده و روی موها بزنید.
- سپس با استفاده از پلاستیک یا فویل روی موها را برای جلوگیری از رسیدن اکسیژن به موها بپوشانید.
- محلول باید به مدت زمان 30 ال 45 دقیقه روی موها بماند تا موها رنگ باز کنند. هر 10 دقیقه یک بار موها را چک کنید.اگر در سرتان احساس خارش یا سوش داشتید موها را سریعاً بشویید.
- سپس موها را با آب ولرم شسته و بعد از نرم کننده استفاده نمایید.
   اگر موها از قبل مقداری رنگ داشته باشد ممکن است در این مرحله کمی رنگ نارنجی در موهای خود مشاهده کنید. در صورت دیدن این رنگ باید یکبار دیگر موها را روشن کنید تا موها یکدست شوند. توصیه آرایشگران در آرایشگاه این است که موها خود را در یک روز با پودر های شیمیایی روشن نکنید تا موها دچار آسیب نشوند. موهای طبیعی بعد از روشن شدن ممکن است  به رنگ زرد تبدیل شده که بسیار طبیعی بوده و قابل ترمیم میباشد. از رنگ بلوند دودی استفاده کنید تا زردی موها گرفته شده و رنگ موها زیبا و شکیل شود. در آرایشگاه از این روش برای روشن کردن موهای طبیعی استفاده می کنند. اما با توجه به تجربه آرایشگران کمتر دیده میشود که موها دچار زردی شود . توصیه سه رخ به بانوان عزیز این است که روشن کردن موهای خود را آن هم برای اولین بار در آرایشگاه و زیر نظر متخصصین رنگ انجام دهید.

آموزش بلوند کردن موهای طبیعیReviewed by آرایشگاه on Jun 30Rating: 4.5آموزش بلوند کردن موهای طبیعیدر این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه موهای طبیعی خود را روشن کرده تا بتوانید انواع رنگ موها را بر روی موها خود ایجاد کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *