محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی بازار
خطرات محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی موجود در بازار
بهمن ۱۴, ۱۳۹۵
نگهداری اکستنشن مو
نگهداری اکستنشن مو
بهمن ۱۵, ۱۳۹۵

انواع لاک قسمت دوم

انواع لاک قسمت دوم

انواع لاک قسمت دوم

انواع لاک(قسمت دوم)

ادامه مقاله قسمت اول

لاک های روکش

شاید لاکی خریده باشید که روی آن نوشته شده باشد «Base Coat». این لاک ها در اصل محافظت کننده ناخن است نه لاک.
انواع باکیفیت آن ها پروتئین، ویتامین E و کلسیم دارد و از شکستن ناخن و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می کند. این لاک را ابتدا روی ناخن می زنند و بعد روی آن لاک زده می شودم البته می توان تنها از آن هم استفاده کرد ولی فقط برق کمی به ناخن می دهد و از آن محافظت می کند.

لاک های ژله ای

شاید موقع خرید لاک، این لاک های جدید و البته گران قیمت را به شما پیشنهاد داده باشند. لاک هایی که کاملا شکل ناخن را می گیرد و استقامت زیادی دارد اما این لاک ها بیشتر در آرایشگاه ها و و بعد از کاشت ناخن استفاده می شود و زیر دستگاه UV آن را خشک می کنند. این لاک به راحتی پاک نمی شود و برای پاک کردنش، آستون صددرصد خالص لازم است. البته انواعی از آن ها هم در بازار عرضه شده که می توانید در خانه استفاده کنید.
نوعی از این لاک ها، لاک ژله ای مات است که این محصول آرایشی به شما این امکان را می دهد که با صرف کمترین زمان و هزینه به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل شوید.

طریقه استفاده از لاک ژله ای مات

برای استفاده از این نوع لاک ژله ای، ابتدا اگر از لاک قبلی، روی ناخن شما آثاری مانده است، با استفاده از آستون آن را کاملا پاک کنید. دست های خود را با آب گرم و صابون بشویید و منتظر شوید کاملا خشک شود.
ناخن ژله ای را روی ناخن خود قرار دهید و با استفاده از سشوار آن را گرم کنید. مشاهده می کنید که بدون نیاز به چسب ناخن، کاملا چسبیده است و رنگ مات خود را نشان می دهد. برای طراحی روی ناخن، بسته به سلیقه خود می توانید از لاک مخملی، اکلیل فرنچ، ست طراحی مانیکور یا لاک ترک ناخن و… استفاده کنید و مدل های جذابی را ایجاد کنید.

انواع لاک قسمت دومReviewed by Mehdi Alaeddini on Feb 3Rating:

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *