اسپری یا عطر زدن به مو
اسپری یا عطر زدن به مو(قسمت۱)
بهمن ۲۲, ۱۳۹۵
کاربرد واریاسیون در آرایشگاه
واریاسیون ها چه کاربردی دارند؟
بهمن ۲۲, ۱۳۹۵

بهترین مارک خط چشم(قسمت ۱)

بهترین مارک خط چشم

بهترین مارک خط چشم(قسمت 1)

MAC

به عقیده بسیاری، خط چشم مک واقعا بهترین خط چشم دنیاست. این خط چشم با قلم موی نرمی که دارد، به راحتی بر روی پلک شما کشیده می شود. ماندگاری و دوام این محصول بالاست. پس با خیال راحت می توانید از آن در طول روز یا در مهمانی ها استفاده کنید. بهترین ویژگی این خط چشم، طیف وسیع رنگ های آن می باشد که دست شما را در انتخاب رنگ های زیبا و چشم نواز باز گذاشته است. اگر به دنبال خط چشمی مرغوب و با کیفیت هستید و می خواهید جلوه ای زیبا به چشمان خود بدهید، خط چشم مک را هرگز فراموش نکنید.

MAC
 

Benefit

این برند در تابستان سال 2014، اولین خط چشم ماژیکی-ژلی را به بازار معرفی نمود و خیلی زود توانست میان مردم محبوبیت پیدا کند. خاصیت ضد آب بودن این خط چشم به شما بافتی مات می دهد. سر این خط چشم به گونه ای تعبیه شده که قابلیت انعطاف پذیری دارد. به همین علت، شما به راحتی می توانید خط دقیقی بر پلک خود بکشید. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد آن است که این خط چشم برای افراد تازه کار، گزینه مناسبی نمی باشد زیرا خاصیت ضد آب بودن آن موجب گشته که به محض کشیدن، خشک شود و راهی برای پاک کردن آن در همان لحظه وجود نداشته باشد. این خط چشم برای افراد با مهارت در کشیدن خط، بسیار مناسب است و خط چشم مورد علاقه بسیاری از افراد می باشد.
Benefit

Bobbi Brown

 خط چشم ژلی بابی بروان به دلیل خاصیت ضد آب بودن و ماندگاری بالایی که دارد، باعث شده تا بین ده برند معروف و عالی خط چشم های جهان قرار بگیرد. با وجود بافت نرمی که ساختار ژلی این محصول دارد، به راحتی پشت چشم های شما کشیده می شود. این خط چشم به صورت مات پشت پلک شما می نشیند و برای داشتن چشم هایی دودی، بسیار ایده آل است و همچنین شما می توانید با استفاده از یک قلمو به راحتی مژه های پلک پایینی خود را خط چشم بکشید. از دیگر خصوصیت های خوبی که این برند دارد، داشتن طیف رنگی گسترده است.
Bobbi Brown

Almay

این خط چشم با داشتن سر منعطف و نرم باعث می شود تا به راحتی خط چشمی باریک یا ضخیم بر پشت پلک های خود بکشید. فرمولاسیون آن به گونه ای است که روی پوست شما پخش نمی شود، پس نباید نگران این موضوع باشید. این خط چشم برای چشم های حساس بسیار مناسب است. ساختار ضد آب بودن این محصول موجب گشته تا در طول روز به همراه شما باشد و حتی اگر گریه کنید، این خط چشم زیر چشم های شما نمی ریزد. پس خیالتان راحت باشد که این خط چشم تا 16 ساعت به راحتی روی پوست شما باقی می ماند
Almay
 
بهترین مارک خط چشم(قسمت ۱)Reviewed by Mehdi Alaeddini on Feb 10Rating:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *