رنگ ابرو با قهوه
رنگ کردن ابرو با قهوه
بهمن ۲۴, ۱۳۹۶
آرایش مهمانی
آموزش آرایش مخصوص مهمانی
بهمن ۲۵, ۱۳۹۶

ترمیم ناخن شکسته با ژلیش

ژلیش برای ترمیم ناخن

ترمیم ناخن شکسته با ژلیش

ترمیم ناخن شکسته با ژلیش  

   شکستن ناخن یکی از مشکلاتی است که اکثر ما با آن مواجه شده ایم. وقتی ناخن به صورت نصفه می شکند لازم نیست سریعاً آن را از بدنه ناخن جدا کنید. زیرا به راحتی می توانید این ناخن شکسته را ترمیم کنید. برای ترمیم ناخن شکسته می توانید از ژلیش ناخن استفاده کنید. به این صورت که مقداری پنبه را به وسیله لاک ژلیش بر روی ناخن و محل شکستی زده و سپس ناخن را درون دستگاه UV قرار دهید تا لاک ژلیش خشک شود. سعی گونه يلیش را با پنبه به گونه ای بر روی شکستگی بزنید که ناخن کاملا سالم و فیکس شود.
   سپس با استفاده از سوهان ناخن، برجستگی و ناهمواری های ایجاد شده بر روی ناخن را مرتب و تمیز کنید. سپس بر روی ناخن خود لاک بزنید. به همین راحتی ناخن شکسته شما به وسیله ژلیش ترمیم شد. برای ترمیم ناخن شکسته روش های دیگری همچون استفاده از چای کیسه ای وجود دارد. برای آموزش ترمیم ناخن شکسته با استفاده از ژلیش فیلم زیر را مشاهده کنید. 

ترمیم ناخن شکسته با ژلیشReviewed by سه رخ on Feb 13Rating: 3.0ترمیم ناخن شکسته با ژلیشناخن های شکسته که به صورت کامل از ساختمان ناخن جدا نشده است را می توان به کمک ژلیش ترمیم کرد و مانع از کوتاه شدن ناخن شد. در این ویدیو نحوه ترمیم ناخن شکسته با ژلیش را به شما آموزش می دهیم.

ناخن های شکسته که به صورت کامل از ساختمان ناخن جدا نشده است را می توان به کمک ژلیش ترمیم کرد و مانع از کوتاه شدن ناخن شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *