مهم ترین نکاتی در مورد رنگ کردن مو
نکاتی در مورد رنگ کردن مو
اسفند ۲۶, ۱۳۹۶
آموزش ریمو ژلیش با آستون
ریمو ژلیش با آستون
اسفند ۲۶, ۱۳۹۶

خرید رنگ مو

آموزش خرید رنگ مو

خرید رنگ مو

آموزش گام به گام رنگ کردن مو :

  1. محصول رنگ مو خود را انتخاب کنید.

       رنگی که برای شما مناسب است را انتخاب کنید . قبل از این که این فرآیند را شروع کنید، بهتر است زمانی را برای کشف ظاهر مورد نظر خود صرف کنید. برای اینکه ایده بگیرید ، میتوانید به صورت آنلاین به انواع رنگ مو و مدلهای مو نگاهی بیندازید و در مورد انواع مختلف محصولات رنگ مو و لایت کردن مطالعه کنید. بسته به مسیری که انتخاب میکنید، ممکن است نتایج شما متفاوت باشد، بنابراین مهم است که با دقت برنامه ریزی کنید!
      ممکن است شما رنگ مو یی را انتخاب کنید که با رنگ پشم شما مطابقت دارد و یا از یک رنگ مو دیگر استفاده کنید که پوست شما را جذابتر نشان میدهد. اگر یک رنگ مویی را همیشه دوست داشته اید اما واقعا به صورت شما نمی آید ،میتوانید بدون توجه به این موضوع از رنگ موی دلخواهتان لذت ببرید . میتوانید فقط روی نوک موهایتان کمی آنرا امتحان کنید.

2. خرید یک محصول دکلره( سفید کننده یا روشن کننده مو)، مثل اکسیدان.

اگر موهای تیره دارید و میخواهید راهنمایی های رنگی دریافت کنید، این یک گام ضروری است. شما باید رنگ تیره ی موهای خود را سفید کنید تا بتوانید از رنگ مو بر روی مو خود استفاده کنید. اگر شما در حال حاضر مو بسیار روشنی دارید یا اگر برایتان مهم نیست که موهایتان تونالیته های متفاوت رنگی را نشان دهد ، می توانید از این مرحله از صرف نظر کنید.
رنگ موها بر روی موی طبیعی شما رنگ متفاوت تری به نسبت موی دکلره شده دارد. به عنوان مثال، اگر یک رنگ مو صورتی روی موی دکلره شده  و روشن خود بمالید، رنگ پاستل صورتی ظاهر می شود. ولی هنگامی که این رنگ مو را روی موهای تیره میزنید، بسیار تاریک می شود.

3.رنگ مو خود را انتخاب کنید.

شما می توانید تمام انواع رنگ مو را در اینترنت یا در فروشگاه لوازم آرایشی پیدا کنید. شما حتی می توانید به بررسی آنلاین در مورد رنگ موی دلخواهتان بپردازید تا ببینید دیگران که از این محصول استفاده کرده ان چه چیزی می گویند و چگونه رنگ ها و تونالیته های مختلف مو را انجام داده اند. در خرید رنگ مو بیشتر از آنپیزی که فکر میکنید لازم دارید، بخرید . شما نمیخواهید نیمی از موهای خود را رنگ کنید. دستکش رنگ مو نیز بخرید. رنگ مو انگشتان شما را لکه دار می کند، بنابراین بهتر است آنها را در طول این فرآیند حفظ کنید.

خرید رنگ موReviewed by سه رخ on Mar 17Rating: 3.0خرید رنگ مورنگی که برای شما مناسب است را انتخاب کنید . قبل از این که این فرآیند را شروع کنید، بهتر است زمانی را برای کشف ظاهر مورد نظر خود صرف کنید. برای اینکه ایده بگیرید ، میتوانید به صورت آنلاین به انواع رنگ مو و مدلهای مو نگاهی بیندازید و در مورد انواع مختلف محصولات رنگ مو و لایت کردن مطالعه کنید

رنگی که برای شما مناسب است را انتخاب کنید . قبل از این که این فرآیند را شروع کنید، بهتر است زمانی را برای کشف ظاهر مورد نظر خود صرف کنید. برای اینکه ایده بگیرید ، میتوانید به صورت آنلاین به انواع رنگ مو و مدلهای مو نگاهی بیندازید و در مورد انواع مختلف محصولات رنگ مو و لایت کردن مطالعه کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *