معایب ناخن ژل
معایب کاشت ناخن ژل
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶
آرایش ابرو با مداد ابرو
اصول پر کردن و کشیدن ابرو با مداد
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶

درمان شوره سر با هسته انبه

درمان شوره سر

درمان شوره سر با هسته انبه

درمان شوره سر با هسته انبه

   شوره سر یکی از معضلات مو است که بیشتر خانم ها و حتی آقایان با آن درگیر هستند. برای درمان شوره سر روش های طبیعی و غیر طبیعی بسیاری وجود دارد. هسته انبه می‌تواند تأثیر بسیاری برای درمان شوره‌های ناخوشایند سر داشته باشد. کره هسته انبه را گرفته و به سر خود بزنید. با این روش علاوه بر درمان شوره سر، موهای شما نیز تقویت می شود و جلوه و درخشندگی خاصی پیدا خواهد کرد. جهت اثربخشی بیشتر می‌توانید این کره را با روغن خردل و یا عسل مخلوط نمایید تا از طاسی سر، ریزش‌ و زود سفیدن موها نیز جلوگیری شود.
   برای تهیه کره هسته انبه کافی است چند عدد هسته انبه رسیده را جمع‌آوری کنید و در محلی گرم، خشک و پرسایه نگهداری نمایید تا کاملا خشک شوند. هنگامی که هسته‌ها خشک شدند و پوسته بیرونی آن‌ ها خشک و داخل انبه ها پوچ و شکننده گردید، می‌توانید به راحتی مغز درون هسته را خارج نمایید و در یک ظرف مناسب نگه‌ داری کنید. در واقع همین مغز هسته است که حاوی مواد مغذی و دارویی می باشد. به میزان لازم هسته خشک شده را پودر کرده و با مقداری آب مخلوط نمایید. آب را قطره‌ قطره اضافه کرده تا خمیر شود و مواد تنها به اندازه یک قاشق باشد. به این خمیر کره هسته می گویند  و خواص دارویی بسیار زیادی دارد.
درمان شوره سر با هسته انبهReviewed by سه رخ on Feb 18Rating: 3.0درمان شوره سر با هسته انبهشوره سر یکی از مشکلاتی است که خانم ها و آقایان بسیاری را درگیر خود کرده است، البته این مشکل به کمک هسته انبه قابل حل است. در این مقاله درمان شوره سر با هسته انبه را به شما آموزش می دهیم.

شوره سر یکی از مشکلاتی است که خانم ها و آقایان بسیاری را درگیر خود کرده است، البته این مشکل به کمک هسته انبه قابل حل است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *