آرایش صورت
آموزش میکاپ صورت
اسفند ۷, ۱۳۹۶
شینیون خطی
آموزش شینیون خطی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۶

دیزاین بهاری برای ناخن

دیزاین بهاری برای ناخن

دیزاین بهاری برای ناخن

   با نزدیک شدن به فصل بهار و عید نوروز دغدغه بیشتر خانم ها برای این فصل زیبا داشتن ناخن هایی زیبا با طرح هایی خاص و منحصر به فرد است. بسیاری از خانم ها و ناخن کاران در آرایشگاه زنانه طرح هایی با رنگ های شاد را برای ناخن پیشنهاد می دهند. د ر این فصل طرح هایی که شامل شاخ و برگ درختان و یا شامل رنگ های شاد و گرم باشد طرفداران بسیاری دارد. برای داشتن ناخن هایی با طرح های زیبا می توانید با ایده گرفتن از طرح ها و رنگ های مختلف ایده هعای خلاقانه ایجاد کنید.
   در این ویدیو یک طرح زیبا و شیک برای ناخن ها را به شما آموزش می دهیم که می توانید برای فصل بهار از آن استفاده نمایید. این طرح برای خانم های جوان پیشنهاد می شود. انجام آن بسیار ساده است به طوریکه در منزل نیز می توانید این طرح را بر روی ناخن های خود اجرا کنید. برای آموزش بیشتر ویدیوی زیر را مشاهد فرمایید. 

دیزاین بهاری برای ناخنReviewed by سه رخ on Feb 27Rating: 3.0دیزاین بهاری برای ناخنطرح های شاد با رنگ های گرم جز پرطرفدارترین طرح های ناخن در فصل بهار و عید نوروز است که خانم ها از آن برای ناخن های خود استفاده می کنند. در این ویدیو طرح بهاری ناخن را به شما اموزش می دهیم.

طرح های شاد با رنگ های گرم جز پرطرفدارترین طرح های ناخن در فصل بهار و عید نوروز است که خانم ها از آن برای ناخن های خود استفاده می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *