آرایش ابرو با لاک ابرو
لاک ابرو
بهمن ۲۴, ۱۳۹۶
ژلیش برای ترمیم ناخن
ترمیم ناخن شکسته با ژلیش
بهمن ۲۴, ۱۳۹۶

رنگ کردن ابرو با قهوه

رنگ ابرو با قهوه

رنگ کردن ابرو با قهوه

رنگ کردن ابرو با قهوه

   این روزها قهوه اکسیر زندگانی برای بیشتر افراد است. ماده‌ ای که بدن را تا پایان شب سرحال نگه داشته و صبح‌ های زود باعث حال خوب می‌ شود و در طول روز مانند مایع تشویقی برای بدن عمل خواهد کرد. جدای از تمام این موارد، قهوه در زمینه زیبایی نیز فواید و کاربردهای خاصی دارد. یکی از این کاربردها رنگ کردن ابروهاست. در ادامه نحوه رنگ کردن ابروها با قهوه را به شما آموزش خواهیم داد. 
- تفاله قهوه را با پودر کاکائو میکس کنید!
دو قاشق غذاخوری از تفاله باقی مانده قهوه و یک قاشق چای‌ خوری از پودر کاکائو را در یک کاسه مخلوط نمایید. پودر کاکائو جهت براق و روشن کردن رنگ بسیار مناسب می باشد، بنابراین اگر دوست دارید ابروهای روشن داشته باشید، این مرحله را حتما انجام دهید. 
- اضافه کردن روغن نارگیل
حال 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل را به مخلوط اضافه کنید و حسابی هم بزنید.
- اضافه کردن عسل
کمی عسل به مخلوط اضافه نمایید که رنگ حالت چسبندگی بیشتری داشته باشد. به حدی ترکیب را هم بزنید که مخلوط خمیری یکدستی به دست آورید. سپس به مدت زمان 2 دقیقه اجازه دهید که مواد اولیه کاملا باهم واکنس نشان دهند.
- براش کشیدن ابروها
با یک براش اسپولی تمیز، ابروها را به سمت بالا براش بزنید تا مرتب شوند.
- رنگ زدن
از یک براش صاف استفاده کنید و میزان کمی از ترکیب را بردارید و کم کم به ابرو بزنید. سعی کنید حتما در جهت رشد و شکل اصلی ابروها این کار را انجام دهید، از گوشه داخلی شروع کرده و تا گوشه‌ خارجی ابرو ادامه دهید. به حدی رنگ را بر روی ابرو بزنید که کل موهای ابرو را پوشش دهد. به مدت تقریبی 20 دقیقه صبر کنید تا رنگ کاملا به خورد ابروها برود، البته این زمان‌ بندی کاملا به عهده‌ فرد است. اگر تمایل دارید که ابروها تیره‌ تر شوند، باید زمان بیشتری صبر نمایید. پس از گذشت این زمان با استفاده از گوش پاک کن رنگ را از روی ابروها پاک کنید. بعد از پاک کردن رنگ، ابروهای شما به رنگ قهوه ای درآمده است.

 

رنگ کردن ابرو با قهوهReviewed by سه رخ on Feb 13Rating: 3.0رنگ کردن ابرو با قهوهبسیاری از دخترن جوان برای رنگ کردن ابروهای خود از قهوه استفاده می کنند زیرا هم ابروها را رنگ می کند و هم هیچگونه عوارضی همچون ریزش موی ابرو ایجاد نمی کند. در این مقاله نحوه رنگ کردن ابرو با قهوه را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از دخترن جوان برای رنگ کردن ابروهای خود از قهوه استفاده می کنند زیرا هم ابروها را رنگ می کند و هم هیچگونه عوارضی همچون ریزش موی ابرو ایجاد نمی کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *