عوامل ترک مواد در کاشت ناخن در آرایشگاه
عوامل ترک خوردن مواد در کاشت ناخن در آرایشگاه
دی ۱, ۱۳۹۵
آرایش رژ لب قرمز
رژ لب قرمز
دی ۳, ۱۳۹۵

رنگ مو پاییز

بهترین رنگ مو پاییزی درآرایشگاه

رنگ مو پاییزی در آرایشگاه

رنگ موی پاییز

      از محبوب‌ترین ترندهای پاییز افزودن گرما و ابعاد به رنگ مو شما در آرایشگاه است. درحالی‌که این ترندها بیشتر از تن طلایی استفاده می‌کنند و یا به رنگ موی موردعلاقه‌تان سایه اضافه می‌کنند، به این‌که به مو ظاهری پر و چندبعدی بدهند نیز توجه دارند.

  • رنگ مو قهوه‌ای بلوطی :

     تن‌های گرم‌تر قهوه‌ای بلوطی در این زمان از سال محبوب هستند. از آرایشگرتان بخواهید که رنگ پایه‌تان را بزند، سپس تن‌های قرمز و طلایی گرم را که باعث پررنگ شدن و افزایش درخشش می‌شود را اضافه کند. این تن‌ها حس گرما را به رنگ مویتان می‌دهد و همچنین به چندبعدی کردن مو کمک می‌کند. این سایه زرق‌وبرق دار پاییزی برای هایلایت کردن تن قرمز و طلایی در مویتان مناسب است. این رنگ مو راه‌حلی خوبی برای کسانی است که به دنبال گرم کردن چهره خود در ماه‌های سرد هستند.

  • سامبره :

     پاییز امسال به رنگ مویتان حال و هوای گرم و مرطوب بدهید. سامبره ترندی برای خانم‌های سبزه با موهای قهوه‌ای است که رنگ بلوند با ظاهر آن‌ها ترکیبی زیبا ایجاد می‌کند، به این ترند رنگ مو بروند(bronde ) می‌گویند. سامبره روشی مناسب برای به‌روزرسانی آمبره موردعلاقه‌تان است. ترکیب قهوه‌ای و بلوند برای کسانی که می‌خواهند رنگ مویشان را بدون استفاده از سایه‌های تیره تغییر دهند عالی است.

  • برونز یا قرمز:

     پایه مویتان را با تن‌های گرم مسی و برنزی رنگ کنید. این رنگ قهوه‌ای فلزی با نام مستعار "ronze" کمک می‌کند تا سطحی اضافی از عمق و گرما به رنگ مویتان بدهدکه خیره‌کننده است. این تعادلی عالی از رنگ‌های خنثی و مسی است.

  • رز گلد:

     رز گلد یکی دیگر از گزینه‌های مرسوم و مد روز رنگ مو است که به پوست‌های بدون تن صورتی یا خنثی، گرما می‌بخشد. این سایه تعادل را بین تن‌های پررنگ‌تر و پایه طبیعی مو برقرار می‌کند.

  • بلوند کرم :

     وقت آن رسیده که هایلایت‌های برجسته ایجاد کنیم و لولایت‌های گذشته را محوکنیم. فصل پاییز فصل بی‌رنگ کردن مو با بلوند کرمی است. از آرایشگرتان در آرایشگاه بخواهید تن‌های طلایی(golden) و مرواریدی(pearlescent) را مخلوط کند تا توازنی ایدئال بین خنکی و گرما در موهای شما ایجاد کند.
رنگ‌های غبارآلودپاییز در رنگ موی روشن و سایه‌های رنگارنگ خلاصه می‌شود. با اضافه کردن ریشه‌های سایه‌دار به این ترکیب، رنگی طبیعی به مو می‌دهید و آن را غبارآلود و کدر می‌کنید. با ریشه‌های تیره، بلافاصله رنگ مویتان جسورانه و چندبعدی به نظر می‌رسد.

رنگ مو پاییزReviewed by Tannaz lotfy on Dec 22Rating:

1 دیدگاه

  1. درنا.ت گفت:

    شما هم این رنگ مو ها رو انجام میدید ؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *