آرایش لب‌های گرادینت
آرایش لب‌های گرادینت
فروردین ۱۹, ۱۳۹۶
عوارض بوتاکس چیست؟
فروردین ۲۱, ۱۳۹۶

رنگ کردن موی سفید

روش رنگ کردن مو سفید

رنگ کردن مو سفید

رنگ کردن موی سفید

      معمولا موی سفید مخصوصا موهای ریز، کلفت و خاکستری که در اطراف شقیقه ها می رویند، در برابر رنگ مو مقاوم هستند و گاهی در مقایسه با سایر موهای سفید، به سرعت رنگ خود را از دست می دهند. اگر موهای زبر و مقاوم در برابر رنگ دارید، شاید لازم شود قبل از رنگ کردن آن ها را نرم کنید. زیرا با نرم کردن موها، لایه های کوتیکول رنگ را بهتر جذب می کنند.

روش رنگ کردن موی سفید :

      برای موهایی که ۸۰ تا ۱۰۰ درصد سفید شده اند، ابتدا اکسیدان با Vol 20 یا ۳۰ را مستقیما روی موی سفید بگذارید و بعد از ۵-۷ دقیقه بشویید. بهتر است از جایی که سفیدترین موها را دارد شروع کنید و پس از شستن، با حوله خوب خشک کنید. از رنگی که یک درجه تیره تر از رنگ مورد نظرتان است، استفاده کنید. زیرا به دلیل نبودن رنگدانه در تار مو، رنگی که می گذارید روشن تر به نظر می رسد. در بهترین آرایشگاه ها آرایشگران توصیه میکنند که برای بالا رفتن قدرت جذب موی سفید، مدت زمان رنگ را به حدود ۴۵ دقیقه برسانید. این موها در مقایسه با سایر موهای سفید به سرعت رنگ خود را از دست می دهند.

اگر برایتان مهم است که موهای رنگ شده یک دستی داشته باشید حتما در بهترین آرایشگاه رنگ کنید و از آرایشگر حرفه ای برای رنگ کردن مو های تان کمک بگیرید.

رنگ کردن موی سفیدReviewed by سه رخ on Apr 8Rating: 5.0روش رنگ کردن موی سفیدرنگ کردن مو در منزل همیشه کار آسونی نیست. مخصوصا اگر قسمتی از موهایتان سفید باشد ممکن است رنگ گرفتنش سخت تر باشد. در این مقاله قصد داریم رنگ کردن موی سفید را به شما آرایشگران در منزل آموزش دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *