آموزش مدل آرایش چشم پف دار
آرایش چشم پف دار
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۷
رژلب ساتن لب
ساتن لب
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۷

رژلب مایع

معرفی رژلب مایع

رژلب مایع

رژلب مایع

   رژلب یکی از محصولات آرایشی برای آرایش و رنگ دادن به لب های است. این محصول در بین خانم ها و دختران جوان بسیار پرطرفدار است و دارای انواع مختلفی است که هر کدام از ان ها کاربردهای مخصوص به خود را دارند. یکی از انواع رژلب، رژلب مایع است. رژلب وایع در واقع یک رژ لب مات است که دارای رنگدانه یا پیگمنت های زیادی ست. این نوع از رژلب ها به دلیل بافت مخملی و ماتی که دارند، برای افرادی که لب‌ های نازک دارند بسیار مناسب است، زیرا لب‌ ها را پرتر و بزرگ‌ تر نمایان می سازد. اما این نوع رژلب برای افرادی که لب‌ های خشک و پوسته پوسته دارند، توصیه نمی شود. برخی از رژلب های مایع با توجه به فرمولاسیونی که دارند حاوب مواد آبرسان و مرطوب کننده می باشند. اگر شما از آن دسته افراد هستید که لب‌ هایتان به صورت مدام دچار خشکی  می‌ شود، حتما بالم لب را در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید  که هنگام استفاده از رژ لب مایع در صورت نیاز کمی بالم لب به لب‌ ها بزنید.
   رژلب های مایع دارای برس های مخصوص برای پخش کردن کامل رژلب بر روی سطح لب هستند و در نهایت بافتی مخملی و مات به لب می دهند. ماندگاری این نوع از رژلب ها بسیار زیاد بوده و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. بسیاری از آرایشگران حرفه ای در ارایشگاه برای آرایش لب های عروس از این نوع رژلب ها استفاده می کنند. زیرا به دلیل ماندگاری بالایی که دارند تا آخر جشن حالت خود را حفظ خواهد کرد. 

رژلب مایعReviewed by سه رخ on Apr 24Rating: 3.0رژلب مایعرژلب مایع یکی از انواع رژلب است که برای آرایش لب ها و زیباتر کردن آن ها کاربرد دارد. این نوع رژلب بیشتر برای مصرف روزانه و طولانی مدت کاربرد دارد. در این مقاله شما را با رژلب مایع و کاربرد آن آشنا خواهیم کرد.

رژلب مایع یکی از انواع رژلب است که برای آرایش لب ها و زیباتر کردن آن ها کاربرد دارد. این نوع رژلب بیشتر برای مصرف روزانه و طولانی مدت کاربرد دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *