آموزش خرید رنگ مو
خرید رنگ مو
اسفند ۲۶, ۱۳۹۶
لایه برداری پوست با کمپرس گرم
پاکسازی پوست برای عید نوروز با کمپرس گرم
اسفند ۲۶, ۱۳۹۶

ریمو ژلیش با آستون

آموزش ریمو ژلیش با آستون

ریمو ژلیش با آستون

ریمو ژلیش ناخن با آستون :

  • سطح هر کدام از ناخن ها را با سوهان بافر به آرامی خش دار کنید و لایه بالایی پودر ژلیش را ماساژ دهید. اگر این کا را یکدست انجام دهید ، باعث می شود که استون بصورت یکسان بر روی ناخن ها اثر کند .
  • یک کاسه بزرگ یا ظرف را با آب گرم پر کنید. کاسه ای را پیدا کنید که یک کاسه کوچکتر را داخل آن قرار داده و کاسه بزرگ را با آب گرم پر کنید. آب نیاز به جوش ندارد - نباید انگشتان خود را بسوزاند. شما می توانید به راحتی آب را با استفاده از مایکروویو برای کمتر از یک دقیقه حرارت دهید.
  •  کاسه های کوچکتر را در آب گرم برای خیس کردن قرار دهید. اگر میخواهید هر دو دست خود را همزمان بشوئید، باید 2 کاسه را پیدا کنید که هر دو در کاسه بزرگتر قرار میگیرند. ساده ترین روش این است که یک کاسه کوچکتر را انتخاب کنید که در کاسه بزرگتر قرار می گیرد و هر دست 1 را در یک زمان خیس کنید. هنگام انتخاب یک کاسه کوچکتر، اطمینان حاصل کنید که اندازه آن به اندازه کافی برای همه 5 ناخن مناسب است.
  •  حوله کاغذی را در استون قرار داده و آن را در ظرف کوچکتر قرار دهید. یک حوله کاغذی را در نیمه یا سوم کاسه قرار دهید و آن را با استون 100٪ خالص خیس کنید. لازم نیست که خیلی اشباع شود ولی آن را چک کنید، اما باید بتواند ناخن ها را راحت بپوشاند.
  • ناخن های خود را در ظرف 10 تا 15 دقیقه خیس کنید. اجازه دهید ناخن های شما به مدت 10-15 دقیقه در استون قرار بگیرند تا اطمینان حاصل شود که استون به پودر ژلیش فرو برود . اگر این کار را برای یک دست خود انجام میدهید، حتما برای مدت 10-15 دقیقه آن دست را خیس کنید و سپس دست دیگر را برای مدت 10 تا 15 دقیقه خیس کنید.
  • برای اینکه از چکه کردن استونبر روی دست خود جلوگیری کنید، حوله را روی دست و کاسه قرار دهید.
  • ناخن پودری را با یک حوله کاغذی پاک کنید. پس از 10 تا 15 دقیقه ، ناخن های خود را از کاسه برداشته و آنها را با یک حوله کاغذی پاک کنید. اگر باقی مانده است، می توانید از فایل ناخن برای حذف آن استفاده کنید.
ریمو ژلیش با آستونReviewed by سه رخ on Mar 17Rating: 3.0ریمو ژلیش با آستون در  ریمو ژلیش با استن  سطح هر کدام از ناخن ها را با سوهان بافر به آرامی خش دار کنید و لایه بالایی پودر ژلیش را ماساژ دهید. اگر این کا را یکدست انجام دهید ، باعث می شود که استون بصورت یکسان بر روی ناخن ها اثر کند .

در  ریمو ژلیش با استن  سطح هر کدام از ناخن ها را با سوهان بافر به آرامی خش دار کنید و لایه بالایی پودر ژلیش را ماساژ دهید. اگر این کا را یکدست انجام دهید ، باعث می شود که استون بصورت یکسان بر روی ناخن ها اثر کند .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *