مهمترین معایب دستمال مرطوب
معایب دستمال مرطوب
شهریور ۲۲, ۱۳۹۶
نحوه آشنایی چه افرادی نباید مزوتراپی انجام دهند؟
چه افرادی نباید مزوتراپی انجام دهند؟
شهریور ۲۲, ۱۳۹۶

راز زنان کره‌ای برای پوستی شفاف و درخشان

راز زیبایی زنان کره ای

راز زنان کره ای برای پوست شفاف و درخشان

راز زنان کره‌ای برای پوستی شفاف و درخشان

قانون ۱۰ ثانیه
برای اینکه بعد از حمام پوست شما تمیز، شفاف و جوان به نظر برسد سریعاً از کرم مرطوب‌کننده استفاده نمایید. منظور از سریع یعنی در حد ۱۰ ثانیه!
ماساژ با حوله داغ

ابتدا حوله را در آب داغ قرار دهید تا به صورت کامل داغ و مرطوب شده، سپس آن‌را بر روی صورت خود گذاشته تا تمامی قسمت‌های آن را در برگیرد. سپس به آرامی صورت را در جهاتی که در عکس زیر نشان داده ایم ماساژ دهید. بعد از  مدت زمان ۱۵ دقیقه حوله را از روی صورت خود بردارید و برای پوست صورت خود از یک روغنی طبیعی و مغذی استفاده کنید.

استفاده از فوم اصلاح برای از بین بردن جوش
ابتدا فوم اصلاح را بر روی صورت خود قرار دهید و به آرامی با سر انگشتان خود صورت خود را ماساژ دهید. به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه این کار را ادامه داده و سپس صورت خود را بشویید. باید این کار را یک بار در هفته انجام دهید. خانم‌های کره‌ای این کار را برای خلاص شدن از شر جوش های دوره‌ی ماهیانه‌ی خود انجام می دهند. فراموش نکنید که تنها از فوم اصلاحی استفاده کنید که روی آن عبارت " برای پوست‌های حساس" قید شده باشد.
محلول آب و نمک دریایی
تهیه‌ی این محلول بسیار آسان می باشد. یک قاشق سوپ‌خوری نمک دریایی و یک استکان آب گرم را درون ظرفی ریخته و به قدری تکان دهید تا کاملا آب و نمک حل شود. بعد از هربار شستشوی صورت خود این محلول را با پنبه به پوست خود بزنید. این کار موجب ضدعفونی شدن پوست شده و همچنین جوش‌های سرسیاه را نیز از بین برده و قسمت‌های ملتهب پوست صورت را تسکین می دهد.
جامسو
جامسو یه راهکار اصیل کره‌ای که در مدت زمان کوتاه آرایش شما را تثبیت و یکدست کرده و پوست صورت را لطیف می‌کند. به این ترتیب که آرایش خود را شروع کرده و کرم و پودرهای خود را روی صورت زده، سپس تمام صورت خود را به مدت زمان ۱۵ تا ۳۰ ثانیه در یک کاسه آب سرد نگه دارید تا شاهد معجزه آن باشید.
شیر سویا
در منطقه آسیا از شیر سویا در لوازم آرایش، چه در محصولات کارخانه‌ای چه دست‌ساز و خانگی، استفاده‌ی بسیار می‌شود. یکی از ساده‌ترین و قدیمی‌ترین راهکارهایی که می‌توانید امتحان کنید گاز استریل را به شیر سویا آغشته کرده و به مدت زمان ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بر روی پوست صورت خود بگذارید توجه داشته باشی قبل از این کار باید صورتتان را کاملا بشویید. املاح سویا موجب متعادل کردن عملکرد غده‌های چربی‌ساز در پوست شده و موجب تقویت پوست شما خواهد شد.
لیمو پوستتان را شفاف می‌کند!
لیموی تازه را برش دهید و آب آن‌را درون ظرفی بریزید. سپس به وسیله‌ی پنبه آن را به صورت و نقاط تیره‌ی بدن خود بمالید. توصیه میکنیم این کار را چند بار در روز انجام دهید. اسید سیتریک موجود در لیمو موجب از بین رفتن قسمت‌های مرده‌ی پوست شده و تیرگی‌های آن را کاهش می دهد و در نهایت چربی کمتری روی پوست شما باقی می گذارد. همچنین ویتامین C موجود در لیمو ، حالت ارتجاعی بیشتری در پوست ایجاد خواهد کرد.

راز زنان کره‌ای برای پوستی شفاف و درخشانReviewed by سه رخ on Sep 13Rating: 3.5راز زنان کره‌ای برای پوستی شفاف و درخشانبسیاری از خانم ها یا دیدن سریال ها و فیلم های کره ای به پوست صاف و بدون لکه ی زنان کره ای غبطه می خورند. در این مقاله قصد داریم راز زنان کره ای را برای شما افشا کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *