انواع لاک قسمت اول
انواع لاک(قسمت اول)
بهمن ۱۴, ۱۳۹۵
کشیدن خط چشم گربه ای
کشیدن خط چشم گربه ای
بهمن ۱۴, ۱۳۹۵

زیباتر شدن ابرو

زیباتر شدن ابرو

زیباتر شدن ابرو

زیباتر شدن ابرو

اگر بودجه شما اجازه می‌دهد، سعی کنید هر از چند گاهی، به نزد آرایش‌گر رفته و ابرو های‌تان را در آرایشگاه بردارید. چون بدین ترتیب آرایش‌گر می‌تواند به ابرو های شما فرم خوبی بدهد. هدف از این کار این است که فاصله ایده آلی میان خط اصلی ابرو و چشمان‌تان ایجاد کنید و درعین حال ابروهای شما حالت هلالی و یا فرم زیبایی بگیرد.

  • فرم مناسب

قطعا شما دوست دارید تا بخش اصلی ابرو کلفت باشد ولی باید مراقب باشید که در هنگام مرتب کردن آن‌ها، تناسب را رعایت کنید. باید بخش اصلی و دم ابرو ی شما و همچنین بخش هلالی متناسب با هم باشند.

  • تمیز کردن اطراف ابرو

با یک براش ساده،می‌توانید دور تادور ابرو های‌تان را کانسیلر بزنید. البته لازم نیست هر روز این کار را انجام دهید ولی برای مهمانی‌ها، این کار را بکنید تا ابرو های‌تان تمیزتر و شیک تر به نظر برسد.

  • سایه طبیعی

لزومی‌نیست که تمام ابروهای‌تان یک رنگ شود. فقط ابرو را پر کنید. شاید بهتر باشد که بخش پایانی ابرو (قوس و دم ابرو) کمی‌تیره تر باشند و بخش اصلی ابرو را کمی‌روشن تر باقی بگذارید.

  • هرچه کلفت تر، بهتر

معمولا ابرو های پرپشت، چهره فرد را جوان‌تر نشان می‌دهد؛ پس سعی کنید که تا جای ممکن ابرو های کلفتی داشته باشید. اگر قصد دارید به ابرو هایتان حالت دهید هم سعی کنید زیاد آن‌ها را نازک نکنید.

  • ابروی خیلی تیره

اگر رنگ پوستی عادی و معمولی دارید ولی ابروهای‌تان خیلی تیره است، شاید بهتر باشد که کمی‌ابروهای‌تان را روشن کنید تا ابرو های‌تان آن‌قدر پررنگ وخشن به چشم نیایند. کافی است که رنگ ابرو را برای ۵ دقیقه روی ابرو های‌تان بگذارید.

  • مداد ابرو با زمینه خاکی رنگ

برای انتخاب مداد ابرو، پودر یا ژل ابرو، به سراغ آن‌هایی بروید که زمینه خاکی رنگ داشته باشند و از مدادهایی که زمینه رنگ قرمزی دارند دوری کنید. چون زمینه خاکی طبیعی تر به نظر می‌رسد.

  • پودر ابرو بهتر از مداد ابرو

برای آنکه ابروهای‌تان طبیعی تر به نظر برسند، بهتر این است که به سراغ سایه یا پودر ابرو بروید. این وسایل ازمداد ابرو بهتر و طبیعی تر به چشم می‌آیند.

  • استفاده از ژل ابرو

این مورد برای همه صادق نیست اما برخی افراد هستند که موهای ابرو های‌شان حالت دار است. این دسته افراد می‌توانند با استفاده از ژل ابرو، به ابروهای‌شان فرم داده و آن‌ها را مرتب کنند.

زیباتر شدن ابروReviewed by Mehdi Alaeddini on Feb 2Rating:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *