خطاهای رایج در آرایش ابروها با مداد
اشتباهات استفاده از مداد ابرو
فروردین ۲۶, ۱۳۹۶
روغن تقویت ناخن
بهترین روغن ها برای تقویت ناخن
فروردین ۲۶, ۱۳۹۶

آموزش آرایش گام به گام صورت (بخش اول)

آموزش گام به گام زیر سازی پوست

زیر سازی پوست

آموزش آرایش گام به گام صورت (بخش اول)

قبل از هر چیزی همیشه سعی کنید آرایش را بر روی صورتی تمیز و عاری از هر گونه مواد آرایشی قبلی انجام دهید. به توصیه آرایشگران قبل از شروع آرایش، صورت خود را یکبار با آب سرد بشویید، زیرا آب سرد موجب بسته شدن منافذ پوست شده و جریان خون را در سطح پوست صورت افزایش داده و صورت و پوست شما را شفاف و قبراق می نماید.
آرایش خود را در محیطی کاملاً روشن انجام دهید تا از ایجاد هرگونه خطا و نامرتبی در چهره پیشگیری شود!
گام اول: زیرسازی
برای زیرسازی آرایش میتوانید از کرم پودر یا پنکیکی به رنـگ یا نزدیک به رنگ اصـلی پـوست صورت خـود و یا از ضد آفتاب های رنگی اسـتـفاده نمایید. بدین مـنــظـور مـقــداری از کــرم پــودر یا ضدآفتاب را بر روی اسـفـنـج مخصوص ریخته و آن را به صورت ضربه ای و یک دست روی صـورت بزنید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از این کرم بر روی گردن و زیر چانه استفاده نکنید، اگر اسفنج اضافی دارید برای یک دست کردن مواد روی صورت از آن استفاده کنید.

گام دوم: فون ها
استفاده از فون ها {برای مثال سوپرا (آرایشگران بیشتر از شماره ۳ استفاده می کنند)} ، فاندیشن (Foundation) و کانسیلر(Concealer)
اگر صورت شما جوش یا لکه دارد، فاندیشن و کانسیلر به شما کمک میکند که آن ها را پوشانده و صورتی بی عیب داشته باشید. انواع لکه ها و آثاری که باید در آرایش صورت پوشانده شود عبارتند از: کبودی زیر چشم، جای زخم و سوختگی، رگهای نمایان، چروکها و آثار کشیدگی، جای بخیه، تاتو، ماه گرفتگی ها و لکه های ناشی از بالا رفتن سن. همچنین با فون می توان چروکهای ریز زیر چشم را نیز پوشاند. به توصیه آرایشگران برای طبیعی شدن اثر کرم پودر، همیشه از پن کیک متناسب با همان کرم پودر استفاده کنید زیرا حالت ضد آب به آن می دهد. درست شبیه یک پوست دوم!

گام سوم: پودر و پنکیک
بعد از انجام کار زیرسازی و فون ها،حالا نوبت پودر و پنکیک است . یک لایه نازک از پودر را روی کل صورت و پلک ها بزنید. لطفاً از پدهایی که در بسته های پنکیک وجود دارد برای این کار استفاده نکنید، اگر هم از اسفنج یا پَد استفاده می کنید به صورت ضربه ای آن را به صورتتان بزنید یعنی به هیچ وجه پد را روی صورت نمالید چون با این کار میزان زیادی از پودر روی صورتتان می مالد و حالتی خشن و خشک به پوست میدهد. توجه داشته باشید که این کار را میتوان با یک برس بزرگ، پُر و گرد به آسانی انجام دهید، مقداری پودر را روی سطح فرچه بمالید، اضافه ی آن را بتکانید و در جهتی موافق با جهتی که کرم پودر را زده اید، آن را روی پوست صورت خود پخش نمایید.

آموزش آرایش گام به گام صورت (بخش اول)Reviewed by سه رخ on Apr 15Rating: 4.5آموزش آرایش گام به گام صورت (بخش اول)در این مقاله قصد داریم مراحل گام به گام آرایش صورت را از صفر تا صد در سه بخش مجزا شامل آرایش پوست صورت، آرایش چشم ها و آرایش گونه و لب ها آموزش دهیم.همچنین بهترین و مؤثر ترین راه کارها را برای داشتن آرایش و چهره ای جذاب ارائه میدهیم. بخش اول شامل آموزش آرایش پوست صورت می باشد.

1 دیدگاه

  1. hani گفت:

    cheghadr khob bod in matlab vaghean mer30 khaste nabashid

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *