راز زیبایی بدون نیاز به هزینه
راز زیبایی بدون نیاز به هزینه
فروردین ۲۹, ۱۳۹۶
تعریف سولاریوم
سولاریوم
فروردین ۲۹, ۱۳۹۶

با ریمل خشک شده چه کنیم؟

روش های رفع خشکی ریمل

ریمل

با ریمل خشک شده چه کنیم؟

یکی از مهم ترین لوازم آرایشی که هر خانومی باید در کیف آرایشی خود داشته باشد ریمل است. حتی اگر شما اهل آرایشی حرفه ای و غلیظ نباشید برای اینکه بتوانید چشم هایی درشت و زیبا با مژه هایی مرتب داشته باشید باید از ریمل استفاده کنید.ریمل ها انواع و اقسام گوناگونی دارند که شامل ریمل های فانتزی (رنگی)، ریمل های بی رنگ (دارای خاصیت تقویت کننده)، ریمل های مخصوص بلند کننده مژه و حتی پر کننده هستند. برای داشتن ریملی با کیفیت و عالی قطعاً باید هزینه خاصی را برای خرید در نظر بگیرید.اما ریمل ها بعد از 3 الی 4 ماه استفاده، به دلیل باز و بسته شدن دربشان به دفعات دیگر قابل استفاده نیستند. اما اگر ریملی که تازه خریده اید بی دلیل خشک شده است را میتوانید با دو روش زیر به یک ریمل نو و تازه تبدیل نمایید :

روش اول برای رفع خشکی ریمل :
اولین کاری که می توانید برای رفع خشکی ریمل انجام دهید استفاده از  قطره های چشمی می باشد. کافی است فقط 2 تا 3 قطره چشمی را درون ریمل ریخته و آن را کامل تکان دهید تا با مایع داخل ریمل مخلوط گردد.

روش دوم برای رفع خشکی ریمل :
دومین روش برای رفع خشکی ریمل، استفاده از روغن زیتون می باشد. کافی است 2 تا 3 قطره روغن زیتون را درون ریمل ریخته و سپس آن را خوب تکان دهید. در نظر داشته باشید که روغن زیتون یکی از بهترین تقویت کننده های مژه ها نیز میباشد.

 

با ریمل خشک شده چه کنیم؟Reviewed by سه رخ on Apr 18Rating: 4.5با ریمل خشک شده چه کنیم؟در این مقاله قصد داریم دو روش مؤثر برای تبدیل ریمل های خشک شده به ریمل نو و تازه را به شما آموزش دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *