مدل طراحی ناخن
مدل طراحی ناخن برای عید نوروز
اسفند ۲۵, ۱۳۹۶
فر کردن مو با سشوار
آموزش فر کردن موها با سشوار
فروردین ۳, ۱۳۹۷

ترفندهای زیبا برای طراحی ناخن با لاک

ترفندهای زیبا برای طراحی ناخن با لاک

ترفندهای زیبا برای طراحی ناخن با لاک

   لاک یکی از محصولات آرایش ناخن است که امروزه بسیاری از خانم ها برای زیبا تر کردن و جلوه دادن به ناخن ها از آن استفاده می کنند. برای استفاده از لاک لوازم و ترفندهای بسیاری وجود دارد که به مرور زمان این روش ها پیشرفت کرده است. در این ویدیو قصد داریم ترفندهایی زیبا برای طراحی ناخن با لاک را به شما آموزش دهیم.
1. اگر لاک ناخن شما دچار زدگی شد می توانید با مقداری محلول استون این زدگی را ترمیم کنید. تا محبور نشوید لاک ناخن را به صورت کامل پاک کنید و یا مجددا لاک بزنید.
2. به کمک یک نی و لاک می توانید طرح های خاصی بر روی ناخن ایجاد کنید. به این صورت که لاک بیس را بر روی ناخن زده و نی را درون لاک رنگی بزنید و با دمیدن در نی طرح های زیبایی بر روی ناخن خود ایجاد نمایید.
3. اگر سایه چشمی دارید که شکسته است و قابل استفاده کردن نیست آن را دور نریزید بلکه با ان لاک درست کنید. سایه شکسته شده را داخل یه لاک تاپ کات بریزید و تکان دهید تا کامل با مایع تاپ کات حل شود. سپس به عنوان لاک از آن استفاده کنید. 

ترفندهای زیبا برای طراحی ناخن با لاکReviewed by سه رخ on Mar 18Rating: 3.0ترفندهای زیبا برای طراحی ناخن با لاکبرای طراحی ناخن با استفاده از لاک ترفندها و روش های خلاقانه بسیاری وجود دارد که به راحتی می توان از ان ها در منزل استفاده کرد. در این ویدیو این ترفندها را به شما آموزش می دهیم.

برای طراحی ناخن با استفاده از لاک ترفندها و روش های خلاقانه بسیاری وجود دارد که به راحتی می توان از ان ها در منزل استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *