آرایش چشم فرانسوی
آرایش فرانسوی
بهمن ۲۴, ۱۳۹۶
رنگ ابرو با قهوه
رنگ کردن ابرو با قهوه
بهمن ۲۴, ۱۳۹۶

لاک ابرو

آرایش ابرو با لاک ابرو

لاک ابرو

لاک ابرو

   آرایش ابروها یکی از مهم ترین و کلیدی ترین قسمت های آرایش صورت است که در آرایشگاه به آن بسیار توجه می شود. برای آرایش ابروها، محصولات و لوازم ارایش زیادی وجود دارد که بعضی از آن‌ ها بسیار عادی و معمولی می باشند همچون مداد ابرو که تقریبا همه با آن و نحوه استفاده از آن آشنا هستند. اما محصولات دیگری مانند ریمل و لاک ابرو نام‌ های تازه‌ ای هستند که استفاده از آن‌ها به تازگی رایج شده و حالتی خاص و زیباتر به ابروها می دهد. 
   ریمل ابرو کاربردی شبیه ریمل مژه ها دارد و برای رنگ و عمق دادن به تارهای موی ابرو مورد استفاده قرار می گیرد. اما لاک ابرو یک محصول آرایشی نیست و نوعی تتوی موقت حساب می شود. لاک ابرو ظاهری شبیه به ریمل دارد و براش آن نیز شبیه به لاک ناخن می باشد، نحوه استفاده لاک ابرو بسیار ساده است، در واقع نحوه استفاده از لاک ابرو شبیه لاک زدن به ناخن‌ ها می باشد. لاک ابرو نوعی ماده تتوی موقتی است که بعد از استفاده برای ابروها و شستن آن، تا 72 ساعت به ابروها رنگی طبیعی خواهد داد و موجب پرپشت شدن و حجیم  به نظر رسیدن ابروها می شود. درست مانند تتو که فرد ابروی مصنوعی دارد، اما با استفاده از لاک ابرو، نمای مصنوعی در ابروها ایجاد نمی شود، البته نسبت به ریمل ابرو کمی براق‌ تر است. این محصول بیشتر برای خانم هایی که ابروهای کم پشت دارند و تمایلی به انجام تاتو ندارند مناسب است. 

 

لاک ابروReviewed by سه رخ on Feb 13Rating: 3.0لاک ابرولاک ابرو یکی از محصولایت آرایش ابرواست که موجب پرپشت و حجیم به نظر رسیدن ابروها شده و جایگزین مناسبی برای تاتو می باشد. در این مقاله این محصول را به شما معرفی می کنیم.

لاک ابرو یکی از محصولایت آرایش ابرواست که موجب پرپشت و حجیم به نظر رسیدن ابروها شده و جایگزین مناسبی برای تاتو می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *