ماسک هویج صورت - ضد چروک
ماسک هویج – ضد چروک
خرداد ۱۳, ۱۳۹۶
مهم ترین نکات آرایش در هوای گرم
نکات آرایش در هوای گرم – قسمت اول
خرداد ۱۳, ۱۳۹۶

ماسک‌ خانگی برای موهای سوخته

ماسک‌ خانگی برای موهای سوخته

ماسک مو

ماسك‌ خانگی برای موهای سوخته

   امروزه مراقبت از مو یکی از دغدغه های اصلی بانوان در ایران می باشد. پوشش مقنعه و روسری و شال بخصوص در فصول گرم سال موجب عرق کردن موها و ایجاد آسیب جدی به تارهای مو و پوست میشود. طبق توصیه آرایشگران در کنار تمام مراقبت‌ها و رژیم‌های غذایی برای داشتن موهایی سالم و زیبا استفاده از ماسك‌های طبیعی با روش‌های خانگی تأثیر بسزایی در سلامت موهای آسیب دیده دارد. بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه ها از این ماسک ها برای ماساژ موهای مشتریان خود استفاده میکنند تا درخشانی و زیبایی از دست رفته موها احیا شود.سایت سه رخ مجموعه ای از ماسک های خانگی برای مراقبت از موهای آسیب دیده را گردآوری کرده است که به شرح ذیل می باشد :

ماسك كره برای موهای سوخته و آسیب دیده
  
یکی از مؤثرترین راه حل تقویت موهای سوخته و وز استفاده از کره می باشد. کره یکی از پر طرفدارترین محصولات لبنی بوده که برای تغذیه موها خواص زیادی دارد. با توجه به حجم موها مقداری کره را به موها زده و با کلاه مخصوص رنگ به مدت نیم ساعت موها را پوشانده و سپس موها را با شامپو و آب ولرم بشویید.

ماسك روغن بادام و زیتون برای موهای سوخته و آسیب دیده
   استفاده از روغن بادام و زیتون به صورت ترکیبی برای رفع خشکی و وز موها بسیار مؤثر می باشد. این ماسک در مدت زمان کم درخشانی و زیبایی را به موهای خشک و ۀ=آسیب دیده بازمی گرداند. طریقه مصرف بدین گونه است که مقداری روغن بادام و روغن زیتون را باهم مخلوط کرده و ترکیب حاصل را روی موها گذاشته و بعد از ماساژ موها به مدت 30 دقیقه موها را با کلاه مخصوص و حوله گرم بپوشانید. پس از گذشت این زمان میتوانید موهایتان را با شامپو بشویید.

تركیب شامپو با تخم مرغ برای درمان و ترمیم موهای سوخته و آسیب دیده
   تخم مرغ جزء تنها موادی است که پروتئین را به صورت مستقیم به موها منتقل کرده و در عین حال یکی از ارزان ترین روش های درمان موها خشک و آسیب دیده می باشد. هفته ای یکبار شامپوی خود را به اندازه دو بار شست‌وشو با تخم‌مرغ تركیب كرده و بعد از ماساژ موها به مدت 5 دقیقه میتوانید موهایتان را آبکشی نمایید.

معجزه سركه سیب برای ترمیم و درمان موهای سوخته و آسیب دیده
   روغن زیتون و سرکه سیب خواص بسیار مفیدی در ترمیم و رشد ساختمان مو داشته و موجب تقویت ریشه و پیاز مو میشوند. طریقه مصرف بدین گونه است که یك قاشق چای‌خوری سركه سیب را با دو قاشق غذا خوری روغن زیتون و سه عدد سفیده تخم‌مرغ مخلوط می كنید و ماسك به دست آمده را به مدت سی دقیقه روی موها میگذارید. سپس موهایتان را با كلاه مخصوص رنگ پوشانده تا ترکیبات ماسك بهتر به خورد موها  رفته و تأثیرات خود را بر روی مو بگذارد.


مطالب مرتبط:
درمان سوختگی مو با دکلره (قسمت اول)
درمان سوختگی مو با دکلره (قسمت دوم)
درمان سوختگی مو با دکلره (قسمت سوم)
ماسک ویتامینه مو

ماسک‌ خانگی برای موهای سوختهReviewed by سه رخ on Jun 3Rating: 4.5ماسك‌ خانگی برای موهای سوخته در این مقاله قصد داریم ماسک های خانگی مناسب برای ترمیم موهای خشک و آسیب دیده را به شما معرفی کنیم و نحوه تهیه و استفاده از این ماسک ها را به شما بیاموزیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *