جدیدترین آرایش چشم دخترونه
آموزش آرایش چشم دخترونه
دی ۱۶, ۱۳۹۵
طرز صحیح ریمل زدن
طرز صحیح ریمل زدن
دی ۱۷, ۱۳۹۵

ماسک میوه های زمستانی

ماسک با میوه های زمستانی

ماسک صورت

ماسک  میوه های زمستانی

زیبایی و جوانسازی پوست با استفاده از ماسک های میوه های همچون کیوی , پرتقال و خرمالو بسیار ساده تر و بدون دردسر به دست می آید و شما را از شر کرم های مختلف نجات می دهد و با این روش در هزینه و سلامت پوستتان قدم مثبتی برداشته اید چرا که بعضی از کرم ها قیمت های بالایی دارند و علاوه بر آن حاوی مواد شیمیایی هستند.

در میان میوه های زمستانی کیوی - پرتقال و خرمالو دوستان پوست هستند و در واقع زیبایی و جوانسازی پوست را در هوای سرد به خوبی انجام می دهند. ماسک کیوی یکی از بهترین میوه ها برای زیبایی و مرطوب سازی پوست در فصل سرما است.

ماسک کیوی برای پوست های چرب

یک کیوی پوست گرفته، یک قاشق غذاخوری ماست، کمی پرتقال، یک قاشق غذاخوری روغن بادام و کمی عسل را با هم مخلوط کنید. در پایان یک قاشق غذاخوری پودر بادام زمینی و چند قطره روغن زیتون هم به آن اضافه کنید. این مواد را در همزن بریزید تا به خوبی با هم مخلوط شوند و به حالت کرم دربیایند.

ماسک خرمالو برای پوست های خشک

یک قاشق غذاخوری کته بدون نمک و روغن را با یک قاشق مرباخوری روغن بادام شیرین، به همراه یک تکه کوچک خیار با پوست و نصف یک خرمالوی رسیده را در میکسر بریزید. این مواد را روی پوست تان به مدت 10 دقیقه قرار دهید. پوست شما با این روش خیلی زود به لطافت می رسد


ماسک خرمالو  روشن کننده پوست 

برای روشن تر شدن پوست صورتتان باید دو عدد خرمالو را با یک هویج رنده شده مخلوط کنید و روی پوست تان بمالید. 15 دقیقه صبر داشته باشید تا این میوه خوش رنگ اثر خود را روی پوست تان بگذارد، بعد از آن پوست تان را به آرامی با آب سرد بشویید. 

ماسک پرتقال برای پوست های چرب

یک پرتقال را نصف کرده و یک برش آن را آب بگیرید. سفیده یک تخم مرغ را خوب به هم بزنید و به همراه یک قاشق غذاخوری آرد ذرت، به آب پرتقال اضافه کنید. مواد را به خوبی مخلوط کنید و روی پوست قرار دهید. پس از 15 دقیقه صورت را با آب سرد بشویید.گوشت پرتقال را با یک سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و روی پوست خود قرار دهید. پس از 20 دقیقه با آب سرد آبکشی کنید


ماسک پرتقال برای پوست های خشک

برای برطرف کردن خشکی پوست صورت که عاملی در پیری و چروک شدن پوست است از پرتقال کمک بگیرید . برای تهیه این ماسک باید پوست پرتقال را خشک و آسیاب کنید تا به  صورت گرد درآید. دو قاشق چایخوری پنیر دلمه شده پرچرب، روغن تخم کتان، یک قاشق چایخوری روغن کبد ماهی و یک قاشق غذاخوری چای پررنگ گرم را با یکدیگر مخلوط کنید. سپس گرد پرتقال را به مواد اضافه کنید تا خمیری سفت به دست بیاورید. ماسک به دست آمده را روی صورت قرار دهید و بعد از 20 دقیقه با آب گرم بشویید.

ماسک پرتقال برای پاکیزگی پوست

یک عدد سفیده تخم مرغ را با دو قاشق غذاخوری آب پرتقال مخلوط کنید. سپس جوی له شده را به آن اضافه کرده و خوب هم بزنید و به عنوان ماسک استفاده کنید. پس از 10 دقیقه آن را با پارچه پشمی مرطوب شده با آب سرد پاک کنید.

برای بهترین ماسک صورت میتوانید به آرایشگاه های زنانه مراجعه کنید.
ماسک میوه های زمستانیReviewed by Tannaz lotfy on Jan 6Rating:

2 دیدگاه ها

  1. Anita گفت:

    che jaleb ta hala mask e khormaloo nashnide bodam

  2. زهرا گفت:

    ماسک پرتقال برای پوست های خشک این خیلی خوب بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *