مشکلات موی آقایان
مهم ترین اشتباه مردان در آرایش مو
تیر ۱۹, ۱۳۹۶
بهترین طرز تهیه ماسک هلو
ماسک هلو
تیر ۲۰, ۱۳۹۶

ماسک نور درمانی چیست؟

ماسک لایت تراپی

ماسک نور درمانی چیست؟

ماسک نور درمانی چیست؟

پوست صورت جزء حساس ترین قسمت های بدن بوده که نیازمند مراقبت و توجه زیادی است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و متدهای آرایشی جدید هیچ جای نگرانی برای درمان لک و آکنه و موارد مشابه به آن وجود ندارد. یکی از روش های نوین نوردرمانی یا لایت تراپی می باشد. در این شیوه درمانی از ماسک هایی مخصوص استفاده می شود که نو را ساطع کرده و بر روی پوست می تاباند. این بازتاب نور بر روی پوست موجب تحریک سلول ها شده که در نهایت منجر به بازسازی آن ها می شود. در این شیوه  از طریق مدت درمانی پوست در نهایت شاداب و سرزنده خواهد شد.
ماسک های نور درمانی با استفاده از  تکنولوژی LED نو را با سه طول موج مختلف بر روی پوست بازتاب میدهد. نور درمانی برای درمان اختلالات پوستی، اختلالات خواب و بیماری های روانی قابل استفاده است. این ماسک نور را از طریق قرنیه چشم هدف گرفته و به تدریج موجب درمان اختلالات شود. این ماسک اخیراً در آرایشگاه ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. کیم کارداشیان بازیگر هالیوودی عکسی از خود با این ماسک در صفحات مجازی منتشر کرده است که در ترویج این شیوه درمانی بسیار تأثیر گذار بوده است.

این روش امروزه در آرایشگاه برای درمان لک و کک و مک و جای آکنه استفاده می شود.

ماسک نور درمانی چیست؟Reviewed by نیلوفر on Jul 11Rating: 5.0ماسک نور درمانی چیست؟نور درمانی یکی از شیوه های جدید درمان اختلالات پوست است که در ارایشگاه و کلینیک های زیبایی کاربرد زیادی دارد. به کمک این ماسک کک و مک و آکنه صورت درمان می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *