چگونه در آرایشگاه مو زیبا داشته باشیم
چگونه مو زیبا داشته باشیم
تیر ۳۰, ۱۳۹۷
تقویت مو
بهترین روش استفاده از نرم کننده مو
تیر ۳۰, ۱۳۹۷

حجم دادن به موهای نازک

روشهای حجم دادن به مو نازک در آرایشگاه و خانه

حجم دادن مو نازک در آرایشگاه

حجم دادن به موهای نازک

برای حجیم کردن مو، قد موها را کوتاه کنید:

در آرایشگاه ها خیلی از آرایشگران معتقدند که قد موهای نازک نباید بلندتر از شانه ها باشد. مرتب کردن موهای کوتاه راحت تر از موهای بلنداست.برای حجیم کردن مو، موها را چند لایه کوتاه کنید.یکی دیگر از مدل هایی که به موها حجم بیشتری می دهد مدل موهای چند لایه با چتری نا مرتب می باشد. یکی از مزیت های این مدل مو این است که به هر مدل صورتی می آید.

برای حجم دادن به موهای تان آنها را رنگ کنید
فقط با قیچی نیست که می توان به موها حجم داد بلکه رنگ نیز در آن بسیار موثر است. برای این کار موها را هایلایت کنید.شما میتوانید از آرایشگراتان در آرایشگاه بخواهید با هایلایت و لولایت موهای نازک شما را حجیم نشان دهد.

موها را درست بشوئید
حتی ساده ترین کارها مثل نحوه شستشوی موها نیز می تواند در حجم دادن به موها موثر باشد. کاری که باید انجام دهید این است که اصول زیر را رعایت کنید.
شامپو را فقط به ریشه موها بزنید و بعد کف آن را به باقی موها هم بمالید. معمولا انتهای تارهای مو خشک تر و شکننده ترهستند بنابراین نباید آن ها را زیاد بمالید.
نرم کننده و ماسک مو را تنها به پایین موها بزنید.همچنین در آرایشگاه از آرایشگر خود بخواهید از این مواد برای موهای شما استفاده نکند. اگر نرم کننده را به ریشه موها بزنید فقط موها سنگین و بی حالت می شوند.موها را هر روز نشوئید زیرا لایه محافظ روی موها از بین می رود. در نتیجه موها ضعیف تر و حجم آن کمتر می شود.

برای حجم دادن به مو، ریشه موها را پف بدهید
امروزه به روش های مختلفی می توان به موها حجم داد. از اسپری های مخصوص مو حجم دهنده مو گرفته تا بیگودی. اما اگرهیچ کدام از این ها را در خانه ندارید باز هم می توانید تنها با استفاده از سنجاق مو این کار را انجام دهید. فقط کافی است سنجاق مو را لا به لای موهای نمدار قرار دهید و منتظر بمانید تا خشک شود. سپس از لای موها بردارید. با این روش ریشه موها کمی حالت پف کرده می گیرد. نکته قابل ذکر این است که در آرایشگاه حتما از آرایشگر خود بخواهید موهای شما را پف دار درست کند.

بیش از حد موس مو استفاده نکنید

موس زیاد موها را به هم چسبانده و سنگین می کند. پس برای استفاده از موس باید یکسری قوانین را رعایت کنید. برای موهای کوتاه به اندازه یک عدد گردو موس استفاده کنید. برای موهای قد متوسط به اندازه تخم مرغ و برای موهای بلند به اندازه توپ تنیس.

برای حجم دادن به موهای تان، قانون بی نظمی را در موها رعایت کنید

موهای نرم و مرتب شانه شده بیش از حد تخت و خوابیده نشان داده می شوند. بنابراین اگر می خواهید به موها حجم دهید فقط باید کمی موهای بی نظم داشته باشید. برای این کار کافی است کمی به موها حالت بدهید، با کش مو شل ببندید و از موس استفاده کنید.

شامپوی خشک استفاده کنید
شامپوی خشک برای کسانی که وقت زیادی برای رسیدن به موها ندارند حکم فرشته نجات را دارد. هم موها را تمیز می کند و هم به موها حالت و حجم می دهد. البته پودر بچه هم همین کارایی را می تواند داشته باشد.

موها را از زیر خشک کنید
سر را به پایین خم کنید و موها را از ریشه تا سر سشوار بکشید. در نهایت موها را بلند کرده و به صورت عمودی سشوار بکشید.

فرق موها را تغییر دهید
به جای این که همیشه از یک قسمت فرق موها را باز کنید گاهی اوقات آن را تغییر دهید. مدل های زیادی برای امتحان کردن هست: مدل زیگزاگ، مدل فرق یک طرفه و… این کار حجم موهایتان را بیشتر نشان می دهد. در این مورد حتما میتوانید از آرایشگرتان در آرایشگاه کمک بگیرید.

حجم دادن به موهای نازکReviewed by سه رخ on Jul 21Rating: 3.0حجم دادن به موهای نازکدر آرایشگاه ها خیلی از آرایشگران معتقدند که قد موهای نازک نباید بلندتر از شانه ها باشد. مرتب کردن موهای کوتاه راحت تر از موهای بلنداست.برای حجیم کردن مو، موها را چند لایه کوتاه کنید.یکی دیگر از مدل هایی که به موها حجم بیشتری می دهد مدل موهای چند لایه با چتری نا مرتب می باشد. یکی از مزیت های این مدل مو این است که به هر مدل صورتی می آید

در آرایشگاه ها خیلی از آرایشگران معتقدند که قد موهای نازک نباید بلندتر از شانه ها باشد. مرتب کردن موهای کوتاه راحت تر از موهای بلنداست.برای حجیم کردن مو، موها را چند لایه کوتاه کنید.یکی دیگر از مدل هایی که به موها حجم بیشتری می دهد مدل موهای چند لایه با چتری نا مرتب می باشد. یکی از مزیت های این مدل مو این است که به هر مدل صورتی می آید

2 دیدگاه ها

  1. سیتا گفت:

    سلام ممنون میشم اگر موادی مثل سرم و ماسک را برای موهای نازک ره همک نام ببرید

  2. مریم گفت:

    خیلی مفید بود ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *