آموزش رنگ کردن مو
روش رنگ کردن مو
دی ۱۵, ۱۳۹۵
روش برنزه کردن پوست
چجوری برنزه بشیم ؟
دی ۱۵, ۱۳۹۵

اثرات جانبی میکرونیدلینگ

اثرات میکرونیدلینگ در آرایشگاه

اثرات میکرونیدلینگ

 آیا میکرونیدلینگ اثرات جانبی نیز دارد؟

  در عمل میکرونیدلینگ  درکلینیک زیبایی و  آرایشگاه معمولاً نواحی تحت درمان با سرعت بازسازی می شود. با این حال ممکن است در برخی موارد عوارض جانبی زیر نیز مشاهده گردد:
 o       تورم پوست در مرحله بهبود
 o       عفونت باکتریایی و یا ویروسی پوست
 o       بروز آکنه که معمولاً ملایم است
  گاهی انجام فرآیند میکرونیدلینگ در مراکز زیبایی و آرایشگاه در شرایطی که مسایل بهداشتی به خوبی رعایت نمی شوند می تواند پیامدهای بدی به همراه داشته باشد. به عنوان مثال در چین 43 مورد شکایت در باب عکس العمل های منفی پوست نسبت به فرآیند میکرونیدلینگی که در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها  انجام شده، گزارش شده است. کارکنان سالن های زیبایی معمولاً توجه چندانی به نکات بهداشتی مورد نیاز بین جلسات میکرونیدلینگ نکرده و مجدداً از غلتک هایی که احتمال دارد طی جلسات گذشته خونی شده باشند استفاده می نمایند. این امر می تواند فرد را در  معرض ابتلا به بیماری هایی از قبیل HIV و هپاتیت قرار دهد. بنابراین برخی معتقدند اگر قرار باشد نکات بهداشتی رعایت نشود و سلامت فرد به خطر بیفتد، تحمل عارضه های خفیف پوستی معقول تر است! بنابراین افرادی که تصمیم دارند در این مراکز تحت درمان قرار بگیرند باید به نکات بهداشتی توجه نموده و از یک بار مصرف بودن نیدل ها اطمینان حاصل کنند.

اما علیرغم خطرهای ممکن، تقاضای مردم برای خرید غلتک یا همان درمارولر، روز به روز افزایش می یابد. تا جایی که می توان یک غلتک را با قیمتی نزدیک به پنجاه دلار خریداری نمود و فرآیند میکرونیدلینگ را در منزل انجام داد.

اثرات جانبی میکرونیدلینگReviewed by میکرونیدلینگ on Jan 4Rating: 4.5اثرات جانبی میکرونیدلینگمیکرونیدلینگ بعنوان یکی از برترین روشهای جوانسازی پوست شناخته شده است ولی مثل همه موارد یکسری اثرات جانبی دارد. در این مقاله به اثرات جانبی میکرونیدلینگ میپردازیم.

2 دیدگاه ها

  1. هیربد.صنایی گفت:

    ممنون بابت این مطالب آموزشی

  2. گلی گفت:

    جالب بود من نمیدونستم عوارضشو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *