ویدیو مدل شیک مو
ویدیو آموزش مدل شیک مو
فروردین ۷, ۱۳۹۶
مراقبت از پوست حساس
مراقبت از پوست حساس
فروردین ۸, ۱۳۹۶

ویتامینه مو در منزل

روش ویتامینه مو درمنزل

ویتامینه مو درمنزل

ویتامینه مو در منزل :

امروزه بخاطر شرایط آب و هوایی و استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی ، موی سر نیاز به ویتامینه کردن دارد. ویتامینه مو در بهترین آرایشگاه میتواند بهترین انتخاب برای سلامتی و شادابی موی سر شما باشد. ولی به دلایل اقتصادی و مشغله زمانی همیشه ممکن نیست. در این مقاله قصد داریم روش ویتامینه مو را در منرل آموزش دهیم.

روش تهیه: جهت تهيه ماسك ويتامينه موی سر به يك ميوه آووكادوي رسيده احتياج داريد. ابتدا بايد ژله آووكادو را از آن خارج كنيد. ميوه را ببريد و ژله سفيدرنگ وسط ميوه را درون یک ظرف بريزيد و 2 قاشق عسل به آن اضافه كنيد. اگر از ژله آووكادو تازه استفاده کنید بهتر است.

موارد مصرف: اين ماسك را بوسیله يك فرچه نرم روي موهای سر، ساقه و ريشه موها ماساژ دهيد و پوست سرتان را به خوبي با اين ژل آغشته كنيد و اجازه دهيد به مدت 30 دقيقه اين ژل روي موها باقي بماند. بعد از شست‌وشو موهاي‌تان را با شانه چوبي به خوبي شانه بزنيد.

مقالات مرتبط : ویتامینه مو چیست؟

ویتامینه مو در منزلReviewed by سه رخ on Mar 27Rating: 4.5ویتامینه مو در منزلویتامینه مو در بهترین آرایشگاه همیشه بهترین انتخاب است ولی همیشه عملی نیست. در این مقاله روش ویتامینه مو در منزل را آموزش میدهیم.

3 دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *