مهم ترین توصیه های بعد از مزوتراپی
توصیه های بعد از مزوتراپی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۶
مهمترین معایب دستمال مرطوب
معایب دستمال مرطوب
شهریور ۲۲, ۱۳۹۶

کرم یا پماد مو چیست؟

کرم یا پماد مو (واکس)

کرم یا پماد مو چیست؟

کرم یا پماد مو چیست؟

پماد یا کرم‌ مو محصولات آرایشی مو هستند که جهت درخشان کردن موها استفاده می شوند. معمولا پایه‌ی این دسته از محصولات آب و یا حتی واکس می باشد. کرم باعث چرب شدن موها می گرددو به همین دلیل برای افرادی که دارای موهای خشک هستند انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. کرم مو در آرایشگاه های مردانه بیشتر از آرایشگاه های زنانه کاربرد دارد. البته در آرایشگاه های زنانه برای شینیون عروسی که موهای خشک دارد از این نوع محصول بسیار استفاده می شود.
هنگام استفاده از کرم مو باید به خشک و یا خیس بودن موها توجه کنید، اگر موهای شما خشک باشند استفاده از کرم موجب  پایداری بیشتر شده و اگر موهای شما خیس باشند موجب درخشندگی بیشتر موهای شما می گردد. بعد از استفاده از کرم مو ، می توانید در طول روز موهای خود را چند بار شانه زده و حتی تغییر حالت دهید. کرم مو با آب خالی از روی موها پاک نمی شود. بلکه باید با استفاده از شامپو کرم را از روی مو پاک کرده و چربی ایجاد شده بر روی مو را تمیز کنید.

کرم یا پماد مو چیست؟Reviewed by سه رخ on Sep 13Rating: 3.0کرم یا پماد مو چیست؟کرم یا پماد مو یکی از محصولات آرایشی مو است که در آرایشگاه های مردانه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. در این مقاله کرم مو را به شما معرفی می کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *