انواع میکرودرم
میکرودرم و جوانسازی پوست
آذر ۲۵, ۱۳۹۵
اشتباهات موی چرب
اشتباهاتی که منجر به داشتن موی چرب میشود
آذر ۳۰, ۱۳۹۵

میخواهید ابروهای زیبا داشته باشید؟

نکات آرایش ابرو

آرایش ابرو

میخواهید ابروهای زیبا داشته باشید؟

ابروی زیبا مانند قابی برای چشم است، درست مانند موهای آرایش کرده که قاب چهره است و می تواند زیباساز یک نقاشی زیبا باشد. شکل ابرو می تواند به ظاهر شما جلوه خاصی دهد چه مثبت چه منفی. بهترین آرایشگاه ها نکات زیر را پیشنهاد میکنند:

 1- از تیغ زدن ابرو بهتر است خودداری کنید. علاوه بر زود در آمدن ابروها ، تارهای ابرو را کلفت‌تر میکند و باعث شکستگی موهای ابرو در زیر پوست میشود . موهای زیر پوستی ابرو زیاد می‌شود و در خلاف جهت ابروها بیرون خواهد آمد و به مرور زمان جهت ابرو کاملاً به سمت پایین عوض خواهد شد و فرم اولیه از دست خواهد رفت.

2- محل شروع و پایان و  بلندترین نقطه ابرو را به درستی انتخاب کرده و شکل صحیح و متناسب ابرو مد نظر قرار گیرد.

3- ابروها را در همان جهتی که همیشه درمی آید(جهت رشد موها) بردارید یعنی به سمت بالا ومایل. از برداشتن ابرو با موچین به سمت پایین خودداری کنید زیرا در نامنظم شدن تارهای ابرو بسیار تاثیر خواهد داشت.

4- ابروها را به سمت بالا برس کنید. با قیچی ابرو قسمت های اضافه آن را قیچی کنید.بعد روی شکل و کمان ابرو کار کنید. این کار را روز قبل از مهمانی در ارایشگاه انجام دهید چون آثار سرخی پوست خوشایند نیست . شب زمان مناسبتری است.

5- برای آسانتر کردن برداشتن ابرو، یک پارچه لطیف گرم روی ابروی خود بکشید. موها را تک تک در جهت رویش مو بکشید و ابتدا از وسط ابرو (بالای بینی) شروع تا به درد آن عادت کنید. چون این قسمت از پوست حساسیت کمتری نسبت به پوست بالای چشم دارد.

6- زیر ابرو را زیاد برندارید .بهتر است بگوییم ابروهایتان را بیش از حد برندارید چون به شما چهره متعجب میدهد. همچنین انتهای ابرو را کوتاه نکنید تا ابرو طبیعی‌تر باشد. حتما برداشتن ابرو را از داخل ابرو به سمت خارج انجام بدهید. طبیعی بودن همیشه بهتر است.

7- اگر میخواهید موی ابرو نشکند از موچین جنس خوب با لبه های نازک، سرکج، دارای قسمت انتهایی زبر (که گرفتن مو با آن آسان تر است) و کیپ استفاده کنید .

8- تاکید میکنیم رنگ مداد ابرو را هماهنگ با رنگ موها و پوست انتخاب کنید. نوک مداد ابرو قبل از هر استفاده تیز شود. تکرار بیش از حد در مداد کشیدن باعث ریزش شدید ابرو خواهد شد. در دختران جوان تاتو کردن ابرو علاوه بر ریزش ابرو سبب می‌شود که مدتها یک ابروی مصنوعی و زنانه و یک مدل داشته باشید. بهتر است برای پر نشان دادن ابروها و پر کردن جای خالی از سایه های ابرو در رنگهای مختلف وبا قلم مو همراه است استفاده کنید.


متخصصین بهترین آرایشگاه ها اشراف کامل به این موضوع دارند.

میخواهید ابروهای زیبا داشته باشید؟Reviewed by Pantea Paydar on Dec 16Rating:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *