مراحل مانیکور
مراحل مانیکور در آرایشگاه
اسفند ۴, ۱۳۹۵
ارتباط ناخن با سلامتی بدن
ارتباط ناخن با سلامتی بدن(قسمت۲)
اسفند ۵, ۱۳۹۵

براق کردن مو با شامپو(قسمت۲)

براق کردن مو با شامپو

براق کردن مو با شامپو

براق کردن مو با شامپو(قسمت2)

هر پند وقت یکبار باید مو ها را براق کرد ؟

اگر محصولات زیادی به موی سر خود می‌زنید و یا موی شما مرتب با آب سر و کار دارد، بهتر است تا هفته‌ای یک بار یا در نهایت دو بار موها را براق کرد. شناگرانی که هر روز در آب هستند نیاز هست تا در فواصل زمانی کمتر عمل براق کردن مو را انجام دهند.
اما اگر از محصولات کمی برای موهای خود استفاده می‌کنید و زیاد در آب نیستید، روش بهتر برای شما این است که ماهی یک بار موهای خود را براق کنید. با این همه، نظر کلی این است که هر فرد یک یا دو بار در ماه موهای سرش را با شامپوی براق کننده بشوید.

کدام نوع از شامپوهای براق کننده خوب است؟

بیشتر شرکت‌های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی شامپوی براق کننده هم در بین محصولاتشان دارند. همه این شامپوها عملکر مشابه به هم دارند. آرایشگر شما هم ممکن است از مارک خاصی استفاده کند و یا می‌تواند به شما شامپوی براق کننده‌ای توصیه کند که با نوع و حالت موی شما سازگاری داشته باشد
ولی شامپوی مورد نظر شامپویی است با نام Redken’s Cleansing Cream Shampoo چون هم بافتار مو را تقویت می‌کند و هم به گونه‌ای است که می‌توان به شکل روزانه از آن استفاده کرد. این نوع از شامپو در بیشتر سالن‌ها آرایش پیدا می‌شود. شما هم می‌توانید آن را به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *