آموزش تهیه ماسک لایه بردار پوست
ماسک لایه بردار پوست دست
شهریور ۶, ۱۳۹۷
سایه چشم جدید در آرایشگاه
سایه جدید
شهریور ۶, ۱۳۹۷

حجم دادن به موی سر

چگونه با سشوار به موها حجم دهید

حجم دادن به مو با سشوار

با سشوار به موها حجم دهید

اگر موهای کم‌پشت دارید، می‌توانید با سشوار و چند تکنیک ساده به آنها حجم دهید. کافی است وقتی موهای‌تان هنوز نمدار است، روی ریشه‌ها یک اسپری حجم‌دهنده بزنید تا کمی موها پف کند بعد سرتان را به سمت پایین بگیرید و درحالی که موهای‌تان آویزان است موها را با سشوار خشک کنید. با این کار کمی به موها حجم می‌دهید تا دیگر بدون حالت به کف سر نچسبند. اما اگر می‌خواهید فقط به یک قسمت موها حجم دهید، بخش کوچکی از موهاي‌‌تان را انتخاب کنيد. آن بخش را دور برس بپيچيد و خلاف جهت ريشه موهاي‌تان بکشيدهمزمان سشوار را هم روي آن بگيريد

در آرایشگاه ها و یا سالن های زیبایی متخصصین مو از این روش برای حجم دادن به موهای شما کمک میگیرند

حجم دادن به موی سرReviewed by سه رخ on Aug 28Rating: 3.0حجم دادن به موی سراگر موهای کم‌پشت دارید، می‌توانید با سشوار و چند تکنیک ساده به آنها حجم دهید. کافی است وقتی موهای‌تان هنوز نمدار است، روی ریشه‌ها یک اسپری حجم‌دهنده بزنید تا کمی موها پف کند بعد سرتان را به سمت پایین بگیرید و درحالی که موهای‌تان آویزان است موها را با سشوار خشک کنید.

اگر موهای کم‌پشت دارید، می‌توانید با سشوار و چند تکنیک ساده به آنها حجم دهید. کافی است وقتی موهای‌تان هنوز نمدار است، روی ریشه‌ها یک اسپری حجم‌دهنده بزنید تا کمی موها پف کند بعد سرتان را به سمت پایین بگیرید و درحالی که موهای‌تان آویزان است موها را با سشوار خشک کنید.

1 دیدگاه

  1. سولماز گفت:

    من موهام خیلی کم حجمه 🙁

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *