تزریق بوتاکس چشم
تزریق بوتاکس اطراف چشم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۶
نکات آرایش دختران جوان
آرایش دختران جوان
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۶

آموزش خط چشم بالدار دوتایی

آموزش خط چشم بالدار دوتایی

خط چشم بالدار دوتایی

آموزش خط چشم بالدار دوتایی

خط چشم بالدار ممکن است دلهره آور و ترسناک بنظر برسد. اما با این ترفند‌ها از  آرایشگر معروف هنرمندان در آرایشگاه ، داشتن این ظاهر فوق العاد زیبا، از همیشه راحت‌تر می‌شود. آماده شوید: بزودی این کار را بسیار سریع انجام می‌دهید!

  • تاکید را روی خط چشمتان قرار دهید
    این ظاهر، بسیار برجسته است. آرایشگر در آرایشگاه  به ما می‌گوید: «خط چشم بالدار دوتایی، یکی از اجزای بسیار توجه پذیر صورت است.» برای نگه داشتن این نقطه کانونی، او تاکید می‌کند دیگر اجزا را بسیار کمرنگ انتخاب کنید تا خط چشمتان واقعا مورد توجه قرار گیرد. پوست خود را با یک مرطوب کننده رنگی آماده کرده و از یک کانسیلر با جنس خامه‌ای برای پوشاندن نواقص استفاده کنید. سپس، با یک پودر مات کننده آنرا تکمیل کنید. یک پوست بی نقص، تضمین می‌کند که همه توجه بر روی چشمانتان است.
  •  از رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنید
    بدیهی است که خط چشم یا مداد چشم، وسیله ایست که برای داشتن این ظاهر، الزامیست. متخصص ما می‌گوید از رنگ‌های تیره تری مثل سیاه، آبی تیره یا بنفش استفاده کنید تا ظاهرتان واقعا چشمگیر شود. و هیچ وقت فراموش نکنید «همیشه از یک رنگ برای هردو خط استفاده کنید.»
  •  یک خط چشم نوک تیز تهیه کنید
    حالا که می‌دانید باید چه رنگی را انتخاب کنید، نوبت به انتخاب نوع قلم است. جوانا میگوید: «خط چشم‌های مدادی، (با نوک نمدی) کاربر پسند تر هستند.» برای اینکه به شما یک خط دقیق تر و کنترل بیشتر می‌دهند. بعضی از این خط چشم‌ها، یک فرمول مایع در سر بسیار نازکشان دارند که ظاهری مرتب تر ایجاد می‌کنند. اما مطمئن شوید یک نسخه ضد آب و یا بادوام بالا خریداری کرده اید که همانطور که جوانا توضیح میدهد، از پخش شدن و لک شدن خط چشم جلوگیری می‌کند.
  •  با یک خط چشم گربه‌ای عادی شروع کنید
    این اولین قدم از کشیدن یک خط چشم بالدار دوتایی فوق العاده است. جوانا توضیح می‌دهد: «از یک خط پایه‌ای شروع کنید و آنرا مثل هرباری که خط چشم گربه‌ای می‌کشید، بکشید. با این تفاوت که در انتها فقط کمی آنرا بالاتر ببرید.» وی ادامه می‌دهد: «سپس، با توجه به مدل چشمتان، می‌توانید خط دوم را به پایین و یا بالای خط اول اضافه کنید.»
  •  مطمئن شوید خطوط نازک کشیده اید
    این ظاهر، ظاهری جسورانه است و اگر دو خط بسیار کلفت بکشید، بیش از حد روی چشم‌هایتان تاثیر می‌گذارند. جوانا می‌گوید: «صرف نظر اینکه خط چشم‌ها را کجا کشیده‌اید، مطمئن شوید هر دو بسیار نازک هستند، بخصوص اگر می‌خواهید این آرایش را در روز داشته باشید.» بیایید صادق باشیم: ما نمی‌خواهیم لانا دل ری درونمان را فقط شب‌ها در آغوش بگیریم!
آموزش خط چشم بالدار دوتاییReviewed by سه رخ on Apr 29Rating: 4.5خط چشم بالدار دوتاییدر این مقاله میخواهیم آموزش خط چشم بالدار دوتایی را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

1 دیدگاه

  1. آنی گفت:

    خط چشم خلیجی چطور؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *