ترفند آرایش روز و شب
آرایش روز و شب خانوم ها
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۶
بهترین آرایشگاه مردانه
بهترین آرایشگاه مردانه
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۶

هرآنچه باید در مورد ماسک صورت بدانید

همه چیز درمورد ماسک صورت

ماسک صورت

هرآنچه باید در مورد ماسک صورت بدانید

ماسک‌های صورت جزو کاملترین مراقبت‌های درمانی پوست هستند که نگرانی‌های شما در مورد مراقبت از پوستتان را برطرف می‌کنند. یک ماسک صورت خوب، می‌تواند درمرطوب کردن پوست، از بین بردن چربی اضافه‌ی آن، و بهبود ظاهر منافذ پوست موثر باشد. همچنین بهترین روش برای بیرون کشیدن ناخالصی‌های پوست نیز هست.ماسک‌های صورت، یکی ازمحبوب‌ترین محصولات مراقبتی پوست برای من هستند. استفاده از آنها آسان و مفرح است و نتایجی که از مصرفشان بدست می‌آید عالیست. چیزی که درمورد یک ماسک صورت خوب دوست دارم، این است که تنها بعد از یکبار استفاده، پوستم سفت‌تر و خوش‌رنگتر می‌شود.
از دیگر مزیت‌های مصرف ماسک صورت اینست که شما احساس فردی ناز پرورده را پیدا خواهید کرد که در یک اسپای راحت خانگی در حال استراحتید. هر برنامه‌ی سالم مراقبت از پوست شامل محصولات روزانه و هفتگی است. شما می‌توانید هفته‌ای یکبار یا بیشتر، از ماسک صورت استفاده کنید. این بستگی به پوستتان و اهمیت مراقبت از آن دارد. استفاده از ماسک، هم برای مردان و هم برای زنان فواید بسیاری دارد که دلایلش را در ادامه خواهید خواند.

۵ دلیل برای استفاده از ماسک صورت

  • تمدد اعصاب
    نتایجی که با استفاده از ماسک‌های صورت بدست می‌آید، تنها بهبود ظاهر کلی پوست نیست، بلکه این ماسک‌ها می‌توانند نتیجه‌ی درمانی هم داشته باشند. وقتی که ماسک‌ها با اسانس‌های معطر مانند نعناع و رزماری ترکیب می‌شوند، می‌توانند با تحریک حواس شما روحیه‌تان را بالا ببرند.استفاده ازماسک صورت باید جنبه‌ی سرگرمی داشته باشد. زمانی که تصمیم دارید از ماسک استفاده کنید، کمی برای خودتان وقت بگذارید. دوش آب گرم بگیرید، چند شمع روشن کنید و اجازه دهید که ماسک، کار خودش را بکند. شما نه تنها حسی فوق العاده را تجربه خواهید کرد که سبب آرامش ذهن و روانتان می‌شود، بلکه به پوستتان نیز ظاهری فوق العاده خواهید بخشید.
  •  پاکسازی عمیق
    مطمئنا پاکسازی روزانه به شما کمک می‌کند تا سطح پوستتان از گرد و خاک، چربی، آرایش و هرگونه ناخالصی پاک شود، اما آیا می‌دانستید که استفاده از ماسک مناسب روند پاکسازی پوست را به سطح کاملا جدیدی می‌برد؟
    تنها یک ماسک صورت خوب است که می‌تواند ناخالصی‌هایی را که زیر سطوح بالایی پوست مخفی شده‌اند بیرون بکشد. بعضی از مردم می‌گویند که هنگام استفاده از ماسک، پوست صورتشان سم‌زدایی می‌شود و آنها به وضوح متوجه این تغییرات می‌شوند. عملکرد ماسک‌ها در روند پاکسازی عمیق پوست که منجر به بهبود شکل ظاهری منافذ آن می‌شود، فوق‌العاده است، بطوریکه کاملا می‌شود این تغییرات را دید و حس کرد. آیا کسی هست که این تغییرات را دوست نداشته باشد؟
  •  بازکردن منافذ پوست
    ماسک گذاری با استفاده ازمحصولی که شامل بنتونیت خاک رس است، به از بین بردن آلودگی و جذب چربی اضافه کمک می‌کند. همچنین در پاکسازی سلول‌های مرده‌ای که روی پوست انباشته شده‌اند نیز موثر است. زمانی که شما همه‌ی مواد زاید را از سطح پوستتان بر می‌دارید، منافذ پوستتان هم باز می‌شود. همه‌ی ما می‌دانیم که منافذ بسته‌ی پوست چیزی جز دردسر نیست! مواد زاید در منافذ پوستمان انباشته می‌شوند و به عمق منافذ نفوذ می‌کنند. یعنی همان جایی که باکتری‌ها می‌توانند رشد کنند.هنگامی که باکتری ها شروع به رشد می کنند دردسرها شروع می شود، زیرا به زودی لکه‌ها و یا حتی جوش‌های بزرگی روی پوست نمایان می‌شود که چند روزی از زندگیمان را خراب می‌کند. استفاده‌ی منظم از ماسک‌های صورت کمک می‌کند تا سطح پوستمان را تمیز و منافذش را باز نگه داریم. این بهترین دلیل برای استفاده از ماسک صورت است.
  •  درخشندگی پوست
    ماسک‌ها خصوصا آن دسته‌ای که در ترکیبشان عصاره‌ی نعناع دارند، می‌توانند به تحریک گردش خون کمک کنند. فرایند خشک شدن ماسک روی پوست و سفت شدن آن و پاک کردن ماسک موجب گسترش سلول‌های خونی پوست می‌شود. این امر، بهبود کلی پوست را تضمین می‌کند. شما نرمی و لطافت پوستتان را احساس خواهید کرد و همچنین متوجه درخشندگی و شادابی بیشتر ظاهرتان هم می‌شوید. پس هنگامی که سوزش خفیفی را درپوستتان حس می‌کنید آرام باشید، رایحه‌ی نعناع را ببویید و منتظر بهبود پوستتان باشید.
  •  کمک به برنامه‌ی کلی مراقبت از پوست
    استفاده ازماسک، به بقیه‌ی محصولات مراقبتی پوستتان کمک می‌کند تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند. اگر می‌خواهید که لوسیون‌های روزانه، سرم‌ها و محصولات شبانه‌تان سریعتر و عمیق‌تر جذب پوستتان شود، پس حتما از ماسک صورت استفاده کنید. با مصرف منظم ماسک، می‌توانید مطمئن شوید که محصولات مرطوب کننده و محافظت کننده‌تان بهتر عمل می‌کنند و با سرعت بیشتری به نتایج مورد نظرتان می‌رسید.
هرآنچه باید در مورد ماسک صورت بدانیدReviewed by سه رخ on Apr 22Rating: 4.5هرآنچه باید در مورد ماسک صورت بدانیددر این مقاله میخواهیم هرآنچه باید در مورد ماسک صورت از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه باید بدانید را بررسی کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *