بهترین راه سوهان ناخن
چطور ناخن هایتان را سوهان بکشید
اسفند ۲۹, ۱۳۹۵
آرایش چشم با لنز
آرایش چشم با لنز
اسفند ۳۰, ۱۳۹۵

ترفند عالی برای کرم پودر

ترفند عالی برای کرم پودر

کرم پودر

ترفند عالی برای کرم پودر

کرم پودر، پایه اولیه آرایش است نه تنها چون در اولین مرحله از آن استفاده می‌کنید بلکه پایه‌ ای است که روی آن چهره خود را می‌سازید. بسته به اینکه چقدر به درستی انتخاب شده و چقدر ماهرانه از آن استفاده شود، کرم پودر می‌تواند تفاوت یک ظاهر جذاب و آرایش فاجعه آمیز را از هم آشکار کند.

۵ روش عالی برای استفاده از کرم پودر

  •  سه رنگ متفاوت امتحان کنید
    برای پیدا کردن بهترین کرم پودر، بهتر است سه رنگی که به پوستتان نزدیک است بردارید. آنها را روی خط فک کنار هم قرار دهید. رنگی که تقریبا محو می‌شود، بهترین است.
  •  مناسب فصل انتخاب کنید
    فکر می‌کنید پوستتان در طول سال یک رنگ می‌ماند؟ نه! اگر همیشه در ماه های تابستان لب ساحل هستید، رنگ معمول شما احتمالا کمی تیره‌تر می‌شود. اگر باران در اواخر پاییز و اوایل زمستان شما از ساحل دور می‌کند، رنگ معمول شما احتمالا کمی روشن تر خواهد شد. در هر صورت، بهتر است همیشه دو رنگ اصلی کرم پودر را داشته باشید.
  • کرم پودری را در جهت پایین بزنید
    وقتی از کرم پایه پودری استفاده می‌کنید، همیشه آن را در جهت پایین بزنید. چرا؟ ضربات به سمت بالا منافذ پوست را بیشتر نشان می‌دهند و بافت سنگین تری به پوستتان می‌دهد.
  •  روی مرکز تمرکز کنید
    معمولا بیشتر قرمزی و رنگ دانه‌ ها در طول خط T ظاهر می‌شوند که باید بیشتر آن را بپوشانیم. بیشتر کرم پودر را روی بینی، پیشانی، چانه و برجستگی گونه‌ها بزنید و از آنجا به سمت بیرون بروید تا پوشش ایده‌‌آل را بدست آورید، بدون اینکه کرم روی پوستتان حال ماسیدگی پیدا کند.
  •  اسفنج های مرطوب و خشک را امتحان کنید
    یک کرم پودر دوکاره مثل اورآل، یک فرمولاسیون پودری است که برای دو کاربرد طراحی شده است. با اسفنج خشک، کرم پودر مانند یک لایه پخش می‌شود و یک پوشش سبک تا متوسط می‌دهد. این برای افرادی مناسب است که پوست نسبتا شفاف دارند و فقط می‌خواهند پوست خود را یک دست کنند، منافذ را بپوشانند و یا براقی پوست را کنترل کنند. به هر حال با اسفنج مرطوب هم کرم به صورت مات می‌ماند! کمی اسفنج را با آب مرطوب کنید، روی محصول بمالید و آن را به صورت نقطه نقطه روی پوست بزنید. این برای افرادی با پوست لکه دار که می‌خواهند ظاهری طبیعی و پوشش طولانی داشته باشند، ایده‌آل است.

تطبیق رنگ ها
همان طور که قبلا گفتیم، بهترین کرم پودر آن است که با رنگ طبیعی پوست شما همخوانی دارد اما باید پوشش خوبی به پوستتان بدهد بدون اینکه روی آن بماند و البته در برابر تغییر هوا مقاوم باشد.

رنگهای کرم پودر دو کاره

۱- کت با عاجی زردآلوییR2

۲- کیم با عاجی وانیلیG1

۳- دنی با کهربایی خنثی N7

۴- بینگ با بژ خنثی N4

۵- اریکا با بژ طلایی G5

 

ترفند عالی برای کرم پودرReviewed by سه رخ on Mar 19Rating: 4.5ترفند عالی برای کرم پودردر این مقاله میخواهیم از ترفند عالی برای کرم پودربا توجه به نظر متخصصین زیبایی در آرایشگاه را بررسی کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *