بهترین آرایشگاه مردانه
بهترین آرایشگاه مردانه
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۶
عوارض پوستی ناشی از سولاریوم
عوارض سولاریوم
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۶

کره‌ی بدن چیست؟

کره‌ی بدن چیست؟

کره‌ی بدن

کره‌ی بدن چیست؟

این نوع مرطوب کننده، که از مواد طبیعی ساخته و تأثیرش طی نسل‌ها بررسی شده، از لوسیون‌ها خیلی کاربردی‌تر است. تفاوت کره‌ی بدن با لوسیون‌های متداول در این است که خیلی غلیظ تر از آن‌هاست. این محصول شامل مواد نگهدارنده‌ی مصنوعی و آب کمتری است. کره‌ی بدن معمولاً ترکیبی از مواد طبیعی غلیظی همچون عسل است؛ و اغلب با رایحه‌های مختلف آمیخته شده تا برای شما دلپذیر باشند.
همچنین کره‌ی بدن به پوست فوق خشک کمک می‌کند تا دوباره رطوبتش را بدست بیاورد. بعلاوه این محصول آرایشی بهداشتی از لحاظ مالی هم برای شما سود آور است. چرا که شما به کره‌ی بدن کمتری احتیاج دارید تا دقیقاً همان تأثیری که با استفاده از لوسیون نسیبتان می‌شد بگیرید، پس مدت بیشتری برایتان ماندگار خواهد بود.

در نظر گرفته شده تا کره‌ی بدن خیلی از لوسیون‌ها بهتر باشد. از آنجایی که غلظت بیشتری دارد، تبدیل به کنسانتره‌ای از انواع ویتامین‌ها و عناصر مرطوب کننده شده، پس آنطور که باید، پوستتان را تغذیه می‌کند. در کنار این، وقتی که از آن استفاده می‌کنید پوستتان چرب نخواهد ماند. حتی می‌توانید آنرا در دوران بارداری‌تان هم استفاده کنید، چرا که کره‌ی بدن علائم کشیدگی پوست را کاهش می‌دهد.
با وجود تمام مزایای آشکار کره‌ی بدن، این نوع محصول ممکن است به کار همه نیاید. کره‌ی بدن پر از مواد تشکیل دهنده‌ی مختلف است که ممکن است به یکی از آن‌ها حساسیت داشته باشید. اگر می‌خواهید از آن استفاده کنید، و دوست ندارید پس از به کار بردنش کل تنتان قرمز نشود، بهتر است اول ناحیه‌ی کوچکی از پوستتان را با آن چرب کرده و تستش کنید.
کره‌ی بدن پایه‌های مختلفی دارد. مثلاً ممکن است بر پایه ی کره‌ی کاکائو باشد، که پوستتان را با آنتی اکسیدان‌ها و چندین ویتامین تغذیه می‌کند. یا اگر بر پایه ی میوه‌های درخت روغن قلم باشد، از پوستتان در برابر اشعه‌های ماورا بنفش محافظت می‌کند. خوب است بدانید که شما خودتان هم می‌توانید تجربه کرده و این مرطوب کننده را بسازید تا اثر مورد نظرتان را برایتان به ارمغان بیاورد.

کره‌ی بدن چیست؟Reviewed by سه رخ on Apr 23Rating: 4.5کره‌ی بدن چیست؟در این مقاله میخواهیم از دید متخصصین زیبایی بدانیم کره‌ی بدن چیست؟ و آن را بررسی کنیم

1 دیدگاه

  1. hania گفت:

    چه اسم هایی !!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *