بهترین درمان تیرگی و کبودی زیر چشم با طب سنتی
درمان تیرگی و کبودی زیر چشم با طب سنتی
تیر ۳۰, ۱۳۹۷
مهم ترین عوامل رنگ مو نارنجی
چه عواملی باعث نارنجی شدن رنگ مو می شود؟
تیر ۳۱, ۱۳۹۷

ضد افتاب

اثرات ضد آفتاب در پوست

ضد آفتاب پوست

ضدآفتاب

یکی ازمهم ترین زیبایی های انسان پوست اوست . پس قبل از جراحی‌‌های زیبایی وکِرِم‌های ضدچروک از ضدآفتاب استفاده کنید. ضدآفتاب مانع ورود تشعشعات خطرناک خورشید به پوست می‌شود، از تاثیر آفتاب در پیر کردن پوست هم جلوگیری می‌کند. اگر به‌طور مرتب و روزانه و بدون استفاده از ضدآفتاب باشد، موجب ایجاد تغییرات فاحشی در پوست می‌شود؛ که نه فقط چین و چروک زودهنگام، بلکه لک و چین و چروک و شلی پوست را هم به دنبال خواهد داشت.
ضدآفتاب می‌تواند پوست را در مقابل اشعه‌های خطرناک خورشید محافظت کند.  اگر شما حتی ساعات طولانی را در فضای آزاد سپری کنید، تاثیر آفتاب روی پوستتان کمتر ظاهر می‌شود.
به گفته متخصصان پوست در کلینیک زیبایی و آرایشگاه ها از ضدآفتاب‌هایی که اس‌پی اف (SPF) 15 به بالا دارند استفاده و هر 2 ساعت یک‌ بار ضدآفتاب بزنید.
کسانی که مدت زمانی طولانی در معرض تابش مستقیم نورخورشید هستند، ضدآفتاب را پیش از هر گونه آرایشی روی پوست بمالند و بعد، برای محافظت بیشتر، کِرِم پودر سبک و نیمه‌شفافی را روی ضدآفتاب اضافه کنند.

ضد افتابReviewed by آرایشگاه on Jul 21Rating: 3.0ضد افتابکی ازمهم ترین زیبایی های انسان پوست اوست . پس قبل از جراحی‌‌های زیبایی وکِرِم‌های ضدچروک از ضدآفتاب استفاده کنید. ضدآفتاب مانع ورود تشعشعات خطرناک خورشید به پوست می‌شود، از تاثیر آفتاب در پیر کردن پوست هم جلوگیری می‌کند. اگر به‌طور مرتب و روزانه و بدون استفاده از ضدآفتاب باشد، موجب ایجاد تغییرات فاحشی در پوست می‌شود؛ که نه فقط چین و چروک زودهنگام، بلکه لک و چین و چروک و شلی پوست را هم به دنبال خواهد داشت.

کی ازمهم ترین زیبایی های انسان پوست اوست . پس قبل از جراحی‌‌های زیبایی وکِرِم‌های ضدچروک از ضدآفتاب استفاده کنید. ضدآفتاب مانع ورود تشعشعات خطرناک خورشید به پوست می‌شود، از تاثیر آفتاب در پیر کردن پوست هم جلوگیری می‌کند. اگر به‌طور مرتب و روزانه و بدون استفاده از ضدآفتاب باشد، موجب ایجاد تغییرات فاحشی در پوست می‌شود؛ که نه فقط چین و چروک زودهنگام، بلکه لک و چین و چروک و شلی پوست را هم به دنبال خواهد داشت.

3 دیدگاه ها

  1. پریسا گفت:

    ضد افتاب رو توی هوای ابری هم باید زد

  2. هانی گفت:

    اگر از ضد آفتاب استفاده نکنیم کلاژن پوست از بین میره و زودتر پیر میشه

  3. dara گفت:

    من اصلا از ضد آفتاب استفاده نمیکردم
    مرسی از مطلب مفیدتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *