مراقبت از پوست
مراقبت پوست داماد قبل از عروسی
آذر ۲۴, ۱۳۹۶
دستگاه های لیزر موی زائد
بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد
آذر ۲۵, ۱۳۹۶

آرایش فانتزی شب یلدا

آرایش شب یلدا

آرایش فانتزی شب یلدا

آرایش فانتزی شب یلدا

   بسیاری از خانم های ایرانی برای شرکت در مراسم شب یلدا تمایل دارند از آرایش های فانتزی و جذاب استفاده کنند. یکی از تم های آرایشی پرطرفدار برای مراسم شب یلدا، تم آرايشي هندوانه است که می توان با ایجاد طرح هایی زیبا آرایشی منحصر به فرد برای خود ایجاد کرد. مهم ترين رنگ هايي كه بايد در آرایش شب يلدا استفاده شود قرمز و سبز و کمی مشكي است. براي انتخاب رنگ ها كافي است قسمت داخلي پلك را سبز کرده و براي رنگ آميزي گوشه ي چشم نیز از رنگ قرمز استفاده نمایید.
   البته منظور از رنگ قرمز، زنگ قرمز خيلي تند نيست. مي توان هاله اي رنگ قرمز را به گوشه ي چشم زده تا آرايش چشم هاي شما شبيه هندوانه شود. براي اين مدل آرايش فانتزی مي توانید از خط چشم مشكي استفاده کنید و با همان خط چشم تعدادي دايره گوشه ي چشم بکشید به صورتی كه لكه هاي سياه مشابه تخم هاي هندوانه باشد. يکی دیگر از سبك های آرايشی که می توان برای آرایش چشم در نظر گرفت به اینگونه است کهگوشه خارجی پلک را قرمز کرده و خطی زير چشم ها با مداد سبز تيره و روشن بکشید و يك سايه ي محو ايجاد نمایید. استفاده از این نحوه آرایش نیز می تواند چهره ای جذاب و کاملاً فانتزی به شما دهد. 

آرایش فانتزی شب یلداReviewed by سه رخ on Dec 16Rating: 3.0آرایش فانتزی شب یلدایکی از آرایش های فانتزی پرطرفدار در آرایشگاه، آرایش فانتزی مخصوص شب یلدا است که بسیاری از خانم ها بریا مراسم شب یلدا از آن استفاده می کنند. در این مقاله نحوه آرایش فانتزی شب یلدا را به شما آموزش می دهیم.

یکی از آرایش های فانتزی پرطرفدار در آرایشگاه، آرایش فانتزی مخصوص شب یلدا است که بسیاری از خانم ها بریا مراسم شب یلدا از آن استفاده می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *