مهمترین فواید ریش و سبیل صورت آقایان
فواید ریش و سبیل آقایان
تیر ۸, ۱۳۹۶
آموزش بلوند کردن موهای طبیعی در آرایشگاه
آموزش بلوند کردن موهای طبیعی
تیر ۹, ۱۳۹۶

ماسک خانگی برای لک صورت

بهترین ماسک خانگی برای لک صورت

ماسک خانگی برای لک صورت

ماسک خانگی برای لک صورت

متخصصین زیبایی در آرایشگاه ماسک خانگی برای رفع لکه های تیره و قهوه ای صورت به همراه روش های جلوگیری یا پیشگیری از بروز هر نوع لکه در صورت را در اختیار شما قرار میدهند

  •  آلوئه ورا ( آلوورا )
    این گیاه نیز یک روشن کننده پوستی طبیعی به شمار میرود و میتواند به راحتی لکه ها را حذف کند و شدت رنگدانه های پوستی را کاهش داده بنابراین سبب کم رنگ شدن لکه های پوستی می‌شود و می‌تواند لکه‌های سر سیاه را نیز از بین ببرد شما می توانید ژل این گیاه را روی لکه ها بمالید و بعد از چند دقیقه بشوئید.
  •  ماست ترش
    یکی از درمانهای خانگی برای برطرف کردن لکه های ناشی از آفتاب است. وقتی احساس میکنید این لکه ها خیلی زیاد شده اند می توانید ماست ترش و کمی زردچوبه را با هم مخلوط کرده و به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه روی پوست قرار دهید و سپس بشوئید. تکرار مداوم این ماسک به آرامی لکه های پوستی را از بین می برد.
  •  جو
    مخلوط جو و دوغ به از بین رفتن لکه های پوستی کمک می کند. مخلوط دوغ و جو سبب لایه برداری ملایم پوست شده و به آن روشنی محسوسی می دهد و لکه های قهوه ای را به حداقل می رساند.
  •  آبلیمو
    به دلیل وجود اسید سیتریک به عنوان یک روشن کننده پوستی قوی شناخته می شود. مخلوطی از گلاب ، آب خیار و آبلیمو را روزانه به پوست خود بمالید و یا میتوانید آبلیمو را با کمی عسل مخلوط کرده و استفاده کنید. نتیجه آن حیرت آور خواهد بود.
    یا می توانید با قرار دادن مخلوطی از آب لیموی تازه، سیر رنده شده یا پیاز قرمز روزی ۲ بار، به مدت ۶ تا ۷ هفته روی پوست، شما را از شر جوشگاه ها و لکه های قهوه ای روی پوست دست، صورت و کمر خلاص خواهد کرد.
  •  سیب زمینی
    سیب زمینی خام اثر روشن بخشی روی پوست دارد و می توانید لکه های پوستی را از بین ببرد. سیب زمینی را رنده کنید و آن را صاف کرده و از آب آن روی پوست بمالید. این مسئله سبب سفید شدن پوست می گردد.
  •  بادام
    منبع غنی ویتامین E است. بادام به حذف لکه های قهوه ای پوست کمک می کند. شما می توانید چند عدد بادام را آسیاب کرده و با روغن چوب صندل مخلوط کنید و به صورت ماسک روی لکه ها قرار دهید. استفاده مداوم از این روش بهترین روش را در پی خواهد داشت.
    یا ۲ عدد بادام پوست کنده و رنده شده، یک عدد سفیده تخم مرغ و نصف قاشق غذاخوری آب لیموترش  این مخلوط را پس از هم زدن ، روی پوست صورتتان بمالید و اجازه دهید تا خشک شود. در حالی که این ماسک طبیعی روی پوستتان است، با کسی حرف نزنید و نخندید تا روی صورتتان خشک نشود و پوستتان چروک نیفتد.
    پس از گذشتن ۱۰ دقیقه، صورتتان را با آب خنک بشویید و با حوله ای نرم آن را خشک کنید. اگر این کار را روزی یکبار، به مدت ۱۰ روز انجام دهید.
  •   عسل
    برای از بین بردن لکه های قهوه ای روی پوست و جوشگاه ها، روزی یکبار به مدت ۱۵ دقیقه، مخلوطی از عسل و پودر زعفران ساییده شده را روی لکه ها یا جوشگاه های خود بگذارید.
    یا یک قاشق چای خوری پودر دارچین را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و هر روز صبح پس از بیدار شدن و پیش از صرف صبحانه، آن را ۲۰ دقیقه روی پوست صورت خود بمالید. این کار خیال شما را بابت از بین رفتن سریع و آسان لکه های پوستی راحت می کند.
  •  روغن کرچک
    هر شب مقداری روغن کرچک روی لکه های قهوه ای پوست صورت بمالید و در صورت امکان، صورتتان را با یک باند نازک، بانداژ کنید تا روغن به بالش یا رختخوابتان مالیده نشود. این کار را به مدت ۲ تا ۳ هفته انجام دهید تا اثر معجزه آسای آن را در از بین بردن لکه های قهوه ای پوستتان ببینید
  •   شیر
    شیر ترشیده حاوی اسید لاکتیک است که می تواند لکه های قهوه ای روی پوست را از بین ببرد، بنابراین اگر شیر ترشید، آن را به جای دور ریختن، روی صورتتان بمالید.
  •  برگ ریحان و نعنا
    ۱۰۰ گرم برگ ریحان و نعناع خشک و پودر شده را با هم مخلوط کنید. سپس کمی پودر زردچوبه و آب گل محمدی به آن بیافزایید و خمیری یکدست با آنها تهیه کنید.یک روز در میان به مدت ۲ هفته روی صورتتان بگذارید و هر بار هم پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه، با آب ولرم آن را بشویید.
ماسک خانگی برای لک صورتReviewed by سه رخ on Jun 30Rating: 4.5ماسک خانگی برای لک صورتدر این مقاله میخواهیم بهترین ماسک خانگی برای لک صورت را از دید متخصصین زیبایی و پوست در آرایشگاه بررسی کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *