کرم یا پماد مو (واکس)
کرم یا پماد مو چیست؟
شهریور ۲۲, ۱۳۹۶
راز زیبایی زنان کره ای
راز زنان کره‌ای برای پوستی شفاف و درخشان
شهریور ۲۲, ۱۳۹۶

معایب دستمال مرطوب

مهمترین معایب دستمال مرطوب

معایب دستمال مرطوب

معایب دستمال مرطوب

دستمال‌های مرطوب بعنوان  پاک‌کننده‌‌ی آرایش جایگزین مناسبی برای روش‌های پاک کردن صورت نخواهند بود. فرمولاسیون دستمال های مرطوب نشان می دهد که این دستمال ها حاوی مواد شیمیایی هستند که پاک کردن آرایش را راحت تر می سازند . بعد از استفاده از این پاک کننده‌ امکان دارد مواد شیمیایی بر روی پوست شما باقی بماند. حتی استفاده نادرست از دستمال مرطوب احتمال ایجاد لکه بر روی پوست را نیز افزایش می دهد. . به علاوه اگر این دستمال ها حاوی الکل باشند ممکن است موجب سوزش و خشک شدن پوست‌های حساس گردند.
دستمال‌های مرطوب را باید در قفسه‌های حمام نگهداری کنید تا مانع از رشد باکتری و قارچ گردد. این دسته از محصولات آرایشی بهداشتی حاوی نگهدارنده‌هایی می باشند که مانع از ایجاد میکروب می‌شوند. اما این نگهدارنده‌ها لزوما برای ماندن روی پوست شما مناسب نیستند. اگر از این دستمال مرطوب‌ها برای پاک کردن آرایش خود استفاده می‌کنید فراموش نکنید که بعد از هر بار استفاده حتماً صورتتان را با یک دستمال لطیف و آب سرد شست و شو دهید. امکان دارد این کار برای برخی افراد سخت باشد. اما در نظر داشته باشید که حتی اگر شما فقط صورتتان را با این دستمال‌ها پاک کرده و صورت‌ خود را با آب نشویید بهتر از آن است که با یک صورت پر از آرایش به تختخواب بروی و بخوابید. اگر قصد دارید هر روز از این دستمال‌ها بعنوان پاک کننده  استفاده نمایید توصیه می کنیم به دنبال یک پد بدون الکل و لطیف باشید.

معایب دستمال مرطوبReviewed by سه رخ on Sep 13Rating: 3.5معایب دستمال مرطوبدستمال مرطوب یکی از بهترین پاک کننده های آرایشی است که در آرایشگاه و جتی در منزل بیشترین کاربرد را دارد. در این مقاله معایب این پاک کننده آرایشی را بررسی می کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *