تبلیغات آرایشگاه و سالن زیبایی
نمونه متن تبلیغات آرایشگاه زنانه (۱)
مرداد ۲۰, ۱۳۹۷
آموزش شستشوی صورت
آموزش شستشوی صحیح صورت
مرداد ۲۰, ۱۳۹۷

آرایش مناسب زنان شاغل

آموزش آرایش مناسب زنان شاغل

آرایش مناسب زنان شاغل

آرایش مناسب زنان شاغل

   همه ما می دانیم آرایش مناسب برای سرکار با آرایش مهمانی و عروسی کاملا تفاوت دارد. اگر بلد باشید سریع و حرفه ای برای سر کار رفتن آماده شوید، صبح ها لازم نیست خیلی وقت صرف آماده شدن کنید. تا زمانی که یاد بگیرید چگونه در سریع ترین زمان ممکن آماده شوید، ممکن است این کار برای شما کمی وقت گیر باشد. صد البته که شما می دانید و موافقید که داشتن لپ های قرمز، رژ پررنگ، ریمل زیاد و یا عطر تند هیچکدام متناسب با آراستگی و آرایش برای حضور در سر کار نیست. در ادامه مطلب نحوه آرایش مناسب برای سرکار را برای زنان شاغل آموزش می دهیم:حرکت اول : مخفی کردن حلقه ی تیره دور چشم
   مقداری کانسیلر روی انگشت حلقه خود بزنید و لکه ها، گودی، چروک  و همه نقص هایی که دور چشم وجود دارد را خیلی سریع از بین ببرید. توصیه می کنیم در انتخاب کانسیلر دقت کنین و بهترین آن را انتخاب کنید تا دور چشمتان خشک نشود. در انتخاب رنگ هم خیلی دقت کنید، چون رنگ نامناسب کانسیلر بر روی صور ت خوشایند نیست.
حرکت دوم : لمس از پایه
   پایین استخوان گونه، کنار بینی، بالای ابرو و زیر لب را با کرم تیره خط بیندازید و بقیه نقاط صورت را با کرم پایه ای که انتخاب کرده اید، بپوشانید و هر دو را با هم مخلوط کنید. این کار را می توانید هم با دست انجام دهید هم با پد. برای این کار می توانید از دو رنگ کرم پودر استفاده کنید که با پوست شما هماهنگی دارد و زیاد هم سنگین نیست. این تکنیک را خوب یاد بگیرید تا برای رفتن به مهمانی نیز از ان استفاده کنید.
حرکت سوم: لکه گیری کنید
   اگر هنوز روی صورت لکه ای باقی مانده باید با دقت با کرم پایه ای که روی کل صورت زده اید را از بین ببرید و مطمئن باشین پایه ی آرایش شما هیچ نقصی ندارد.
حرکت چهارم : حالا سرخ شوید
   سرخی گونه حتی به مجسمه ها هم رنگ و بوی خاصی می دهد، چه برسد به خانم هایی که قصد دارند با 8 حرکت خود را آرایش کنند. مقداری از رژ گونه ای که مد نظرتان است را روی گونه بزنید و با براش مخصوص پخش کنید. البته دقت کنید از رنگ های ملایم صورتی، گلی، هلویی و بژ رژگونه  رای حضور سر کار استفاده نمایید.
حرکت پنجم: بدرخشید
   قبل از ریمل یا خط چشم زدن، پشت پلک خود را با یه سایه کرمی براق بپوشانید و آن را با دست پخش کنید. این برق ملایمی که با این کار در چشمان شما ایجاد می شود. این کار موجب می شود حتی اگر مویی زیر ابروها وجود دارد، دیده نشود. 
حرکت ششم :زیبایی مجسمه های برنزی
   بعد از اینکه کرم براق پشت چشم را زدید، با انگشت حلقه یا اشاره، مقداری از سایه پودری برنزمات را پشت چشم پخش کنید.

حرکت هفتم: افزایش شدت زیبایی
   حالا نوبت گیرا کردن چشم ها است؛ با مداد نوک تیز، ریشه ی مژه ها را سیاه کنید و بعد ریمل بزنید و با صرف یک دقیقه، دوبار ریمل بزنید تا مژه ها پرپشت تر و بلند تر به نظر برسند.
حتی میتوانید از ژل های فرم دهنده بی رنگ مژه استفاده کنید.
حرکت هشتم: یک لب با شکوه
بعد از همه این کارها که انجامش کمتر از 8 دقیقه طول می کشد، باید رژ لب بزنید. استفاده از شاین های توت فرنگی و تمشک در فصل بهار جز بهترین انتخاب ها است. اگر هم اهل برق لب زدن نیستید می توانید رژ لب استفاده کنید. در پایان فراموش نکنید که به دست های خود کرم مرطوب کننده بزنید، سپس عطر ملایم روزانه زده و با داشتن لبخند روز خود را شروع کنید.

آرایش مناسب زنان شاغلReviewed by سه رخ on Aug 11Rating: 2.5آرایش مناسب زنان شاغلزنان شاغل برای اینکه هر روز با چهره ای آراسته و زیبا در محل کار خود حاضر شوند باید آرایشی ملایم و زیبا انجام دهند. در این مقاله آرایش مناسب برای زنان شاغل را به شما آموزش می دهیم.

زنان شاغل برای اینکه هر روز با چهره ای آراسته و زیبا در محل کار خود حاضر شوند باید آرایشی ملایم و زیبا انجام دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *