تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم
بی بی کرم یا سی سی کرم
مرداد ۱۶, ۱۳۹۷
لوازم آرایشی بی یو
برند آرایشی بی یو beyu
مرداد ۱۷, ۱۳۹۷

آرایش مناسب پوست چرب

بهترین آرایش برای پوست چرب

آرایش مناسب پوست چرب

آرایش مناسب پوست چرب

   افرادی که پوست چرب دارند معمولا برای ارایش صورت خود با مشکلات عمده ای مواجه می شوند؛ کرم و پنکک سریع از روی پوست آن ها پاک می شود و صورت پس از چند دقیقه شروع به برق زدن خواهد کرد. بنابراین خانم هایی که پوست چرب دارند باید نحوه آرایش مناسب برای نوع پوست خود را بدانند. در ادامه تکنیک های مناسبی برای آرایش پوست چرب را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. 
- شستشوی مناسب
   قبل از انجام نوع آرایش و انتخاب مواد آرایشی باید چربی پوست صورت خود را کنترل کنید. اولین و مهم ترین قدم، شستشوی روزانه صورت با ژل مخصوص شست شوی پوست چرب است. پس قبل از هر کاری صورت خود را با ژل مخصوص شستشو دهید. قدم بعدی، پاک کردن سطح پوست با تونر مناسب پوست چرب است. استفاده مدام از ژل های شستشوی پوست چرب و تونرهای کنترل کننده چربی پوست این شرایط را برای شما فراهم می کند که چربی پوست خود را کنترل کنید و در قدم بعد آرایش تر تمیز و بدون برق زدن داشته باشید .

- دستمال مخصوص
   برندهای آرایشی معتبر مدتی است دستمال هایی را وارد بازار می کنند که چربی اضافه  صورت را گرفته و آن را کنترل می کند. قبل از شروع آرایش یکبار ازاین دستمال ها استفاده کنید تا تاثیر شگفت انگیزی که روی پوست شما دارد را مشاهده کنید.
- زیر سازی و مات کردن
   قبل از شروع آرایش باید پوست را زیرسازی کنید. کرم های پرایمر یا زیر ساز آرایش به ماندگاری آرایش شما کمک خواهند کرد و موجب می شوند صورت بعد از آرایش کردن برق نزند. مهم ترین ویژگی این کرم ها مات کردن پوست برای داشتن آرایش مات، ماندگار و تمیز است. بیشترین تمرکز را موقع استفاده از پرایمر (زیر ساز آرایش)  روی منطقه T صورت خود داشته باشید. چون این بخش بیشترین میزان چربی را داشته و با استفاده از پرایمر راه های رسیدن سریع چربی به این بخش مسدود خواهد شد.

- کرم پودر مخصوص پوست چرب
   بعد از پوشاندن صورت با کرم مرطوب کننده مات یا پرایمر، کرم پودر مخصوص پوست های چرب ( کرم پودر مخصوص پوست های چرب بر اساس آب بوده و فاقد چربی هستند) را روی پوست خودبزنید و با پد مخصوص آرایش، آن را روی صورت پخش کنید. سعی کنید کرم پودری انتخاب کنید که منافذ پوست شما رو نبندد و اجازه دهد پوست شما نفس بکشد. 
یک نکته مهم و کاربردی: یکی از انقلاب هایی که در زمینه تولید لوازم آرایش اتفاق افتاد وارد شدن موس ها به بازار بود . موس ها جنس پفکی دارند، عیوب پوست صورت را کامل می پوشانند و مهم تر از همه اصلا سنگین نیستند.  موس ها معمولا هم برای آرایش مات استفاده می شوند و هم بهترین پوشش و ماندگاری را برای آرایش پوست چرب دارند.
- چربی اضافه پوست را بگیرید!
   بعد از اینکه حسابی کرم روی صورت نشست، یک دستمال کاغذی را روی صورت خود قرار دهید و با دو تا کف دست، آهسته دستمال را روی صورت فشار دهید تا هر مقدار چربی که روی پوست صورت باقی مانده است را نیز پاک کند.
- برای کنترل چربی پنکک نزنید!
   اگر میزان چربی پوست شما خیلی زیاد است و هر بار سعی می کنید با اضافه کردن پنکک این چربی را کنترل کنید، در واقع منظره زشتی را روی صورت خود ایجاد می کنید. آرایش کردن برای این است که شما پاکیزه و دل نشین به نظر برسید نه اینکه با ترکیب چربی و پنکک از صورت یک زمین خاکی پر چاله درست کنید. اگر زیرسازی پوست را به خوبی انجام دهید و روی آن یکبار پنکک بزنید دیگر نیازی به استفاده  مداوم از پنکک برای پاک و محو کردن چربی نیست .
- سایه پودری
   آرایش صورت هایی که پوست چرب دارند تفاوت زیادی با انواع پوست ها ندارد به جز کرم پودر که در بالا توضیح دادیم.البته مورد دیگری وجود دارد که آن هم سایه است، سایه هایی که در بازار وجود دارند دارای دو نوع کرمی و پودری هستند، اگر شما جز افرادی هستید که پوست چرب دارند بهتر است از نوع پودری و مات سایه استفاده کنید چون سایه های چرب معمولا پشت پلک جمع می شوند و خیلی زود با چربی که پوست دارد، از بین خواهند رفت. 

آرایش مناسب پوست چربReviewed by آرایشگاه on Aug 8Rating: 3.0آرایش مناسب پوست چربخانم هایی که پوست چرب دارند باید برای آرایش خود از مواد بر پایه روغن استفاده نکنند تا موجب افزایش چربی پوست و به هم ریختن آرایش نگردد. در این مقاله آرایش مناسب پوست چرب را به شما آموزش خواهیم داد.

خانم هایی که پوست چرب دارند باید برای آرایش خود از مواد بر پایه روغن استفاده نکنند تا موجب افزایش چربی پوست و به هم ریختن آرایش نگردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *