ماسک هویج - پاکسازی و سفید کننده پوست
ماسک هویج – پاکسازی و سفید کننده پوست
خرداد ۲۳, ۱۳۹۶
انواع اپیلاسیون ناحیه تناسلی
انواع اپیلاسیون ناحیه تناسلی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۶

تاثیر ماساژ دادن ابروها

تاثیر ماساژ دادن ابروها برای تقویت ابرو

تاثیر ماساژ دادن ابروها

تاثیر ماساژ دادن ابروها

lمتخصصین زیبایی در آرایشگاه می گویند برای ماساژ دادن ابروها بهترین کار این است که با یک برس کوچک مخصوص، ابروها را در جهت رویش موها شانه کنید، علاوه بر این می توانید با نوک انگشت ها با حرکاتی دوار به سمت گوشه های صورت، قسمت ابروها را با روغن بادام ماساژ دهید، می توانید این کار را 2 بار در روز انجام دهید. بهتر است اجازه دهید روغن بادام حداقل 15 دقیقه روی ابروها باقی بماند و بعد صورت را بشویید. روغن بادام سرشار از ویتامین E، کلسیم، ویتامین D و منیزیم است که همه این مواد می توانند به رشد ابروها کمک کنند. ماساژ دادن ابروها با روغن زیتون به طور روزانه باعث رشد سریع ابروها می شود.مالیدن روزی 2 یا 3 مرتبه وازلین به ابروها باعث تسریع رشد ابروها می شود.  مالیدن روغن نارگیل به ابروها باعث تیره تر و ضخیم تر شدن ابروها می شود. مخلوط روغن بادام و بذر شنبلیله را روزانه به ابروهای خود بمالید. هر شب قبل از خواب ابروهای خود را با روغن کرچک چرب کنید.

 

تاثیر ماساژ دادن ابروهاReviewed by سه رخ on Jun 13Rating: 4.5ماساژ دادن ابروهادر این مقاله میخواهیم مهم ترین تاثیر ماساژ دادن ابروها برای تقویت ابرو را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

1 دیدگاه

  1. مهدس گفت:

    این مطلب کاملاً علمیه شما با ماسا/ز دادن هر قسمت از اعضای صورت میتونید حتی شکل و قیافه اون عضو رو عوض کنید مثلا اگر چونه ها رو طوری ماساژ بدید که وسط چونه خط بیفته بعد چند وقت این شکل توی چونه ایجاد میشه.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *