علت گودی زیر چشم
دلایل گودی زیر چشم
بهمن ۲۱, ۱۳۹۶
درمان مو- آرایشگاه
راه حل درمان مو در گذشته
بهمن ۲۲, ۱۳۹۶

آرایش چشم گربه‌ای برای ولنتاین

آرایش چشم گربه‌ای

آرایش چشم گربه‌ای برای ولنتاین

آرایش چشم گربه‌ای برای ولنتاین

   آرایش چشم گربه ای یکی از زیبا ترین انواع آرایش چشم است که بسیاری از خانم ها از این آرایش برای جذاب تر کردن چهره خود استفاده می کنند. اسم این نوع آرایش با توجه به نوع چشم آن تعریف شده است. زیرا در این نوع آرایش از خط چشم گربه ای استفاده شده است. این نوع آرایش را می توان برای مهمانی ها و جشن عشاق در روز ولنتاین استفاده کرد. در ادامه نحوه انجام این نوع آرایش را به شما آموزش می دهیم: 
1. یک خط چشم پهن گربه ای و مناسب با مدل چشم ها و صورت خود بکشید. اگر خط چشم پلک پایین به شما می آید، برای پلک پایین نیز خط چشم بکشید.
2. مژه ها را تا جایی که می توانید ریمل بزنید (2 یا 3 دست).
3. رژلب  هایی با رنگ سرد با این آرایش چشم بولد و تیره، خیلی مناسب هستند؛ پس از رنگ دیگری استفاده نکنید زیرا تعادل آرایش شما به هم میخورد. 
4. رژگونه را هم متناسب با رژلب خود انتخاب نمایید. 
5. نکته آخر اینکه، این آرایش با تکنیک استروبینگ بسیار زیباتر خواهد شد، پس قسمت هایی از صورت را با این تکنیک روشن تر کنید. 

آرایش چشم گربه‌ای برای ولنتاینReviewed by سه رخ on Feb 11Rating: 3.0آرایش چشم گربه‌ای برای ولنتاینآرایش چشم گربه ای یکی از آرایش هنای پرطرفدار برای جشن ولنتاین است که مهمترین مشخصه آن چشمانی درشت با خط چشمی پهن و گربه ای است. در این مقاله این آرایش را به شما آموزش می دهیم.

آرایش چشم گربه ای یکی از آرایش هنای پرطرفدار برای جشن ولنتاین است که مهمترین مشخصه آن چشمانی درشت با خط چشمی پهن و گربه ای است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *