آموزش بلوند کردن موهای رنگ شده
بلوند کردن موهای رنگ شده
تیر ۴, ۱۳۹۶
دلایل ایجاد خطوط بر روی پوست بدن
علل ایجاد خطوط روی پوست
تیر ۴, ۱۳۹۶

زمان دوش شب

بهترین زمان دوش شب

زمان دوش شب

زمان دوش شب

  • شما در خوابیدن مشکل دارید
    طبق نظر متخصصین پوست در آرایشگاه با دوش گرفتن در شب، شما ملحفه های تمیزتری خواهید داشت و مجبور نیستید آنها را به طور مکرر بشویید. در واقع، تقریبا هر رختخوابی در حال حاضر کرم های گرد و غبار دارد. آن حشره های میکروسکوپی بد که عاشق تغذیه کردن از سلول های مرده پوست شما هستند. آلودگی تان را به آن ملحفه ها اضافه نکنید، چون مشکل دو چندان می شود. آنها  توصیه می کند که یک گام دیگر نیز بردارید و بالش ها و تشک هایتان را در روکش های ضد گرد و غبار قرار دهید.
  •   شما پوست بهتری می خواهید
    اگر شما یک مشکل پوستی مانند اگزما دارید، یک دوش گرم در شب و پس از آن استفاده از لوسیون یا پماد دارویی شما ایده آل است. متخصصین پوست در آرایشگاه  می گویند در حالی که دوش های پربخار، بدن را تسکین می دهند اما در واقع چربی های طبیعی در پوست را به سرعت خشک می کنند که باعث می شود پس از بیرون آمدن از حمام، احساس خارش کنید. بنابراین از آب ولرم استفاده کنید و بیشتر از ۵ دقیقه در زیردوش نمانید.
  •  می خواهید از شر آلرژی خلاص شوید
    اگر شما از آلرژی رنج می برید، بهترین کار آن است که در زمان خواب دوش بگیرید و آلرژن های پنهان که در مو و پوستتان به دام افتاده اند را با آب گرم بشویید.متخصصین در آرایشگاه و متخصصین پوست نیز شستشوی بینی با محلول آب نمک در دوش صبحگاهی را برای کمک به تسکین آلرژی توصیه می کند.
  •  جایی که شما زندگی می کنید، زمستان سختی دارد
    اگر در آب و هوایی زندگی می کنید که زمستان سختی دارد، دوش گرفتن در شب به این معنی است که پیژامه گرم می پوشید و مستقیما از یک دوش آب گرم به داخل رختخواب می روید. دوش گرفتن در صبح در زمستان، یعنی شما باید به قدر کافی شجاع باشید که از زیر دوش گرم روی کف حمام سرد بپرید و بدون آنکه قندیل های یخ روی بینی تان تشکیل شود، به سرعت لباس هایتان را بپوشید.
  •   شما پوست مستعد آکنه دارید
    متخصص پوست در آرایشگاه می گوید که یک دوش شبانه به پاک کردن منافذ صورت از آرایش، عرق، هوای آلوده، گرد و غبار و کثیفی کمک می کند و درنتیجه به کاهش خطر ابتلا به آکنه یا تشدید آکنه موجود کمک می نماید. اینکه صبح دوش بگیرید یا شب، واقعا بستگی به عوامل مختلفی دارد، مانند آنکه پوستتان مستعد خارش است، شب ها روغن مخصوص شب روی پوستتان استفده می کنید یا اینکه دوست دارید صبح ها کمی سرحال شوید. بنابراین ارزیابی کنید که نیازهایتان چه هستند و ببینید کدام زمان دوش گرفتن برای شما مناسب تر خواهد بود.
زمان دوش شبReviewed by سه رخ on Jun 25Rating: 4.5زمان دوش شببرای زیبایی و سلامت پوست بهتر است به زمان دوش گرفتن توجه کنیم.در این مقاله میخواهیم بهترین زمان دوش شب را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *