آموزش تهیه ماسک صورت پاپایا
ماسک صورت پاپایا
تیر ۳, ۱۳۹۶
آموزش رنگ موی قهوه ای موکا در آرایشگاه
رنگ موی قهوه ای موکا
تیر ۳, ۱۳۹۶

ماسک سیب

بهترین خواص ماسک سیب

ماسک سیب

ماسک سیب

از دید متخصصین زیبایی ماسک سیب  یک مرطوب کننده فوق العاده است. پس از استفاده از این ماسک پوست بسیار سالم و شاداب بنظر می رسد. ماسک سیب برای پوست های خشک و چین و چروک دار مفید است. اما اگر پوست شما حساس است در استفاده از این ماسک دقت نمایید. اسید موجود در سیب ممکن است پوست شما را کمی تحریک کند. اما این اتفاق نادر است و ممکن است بندرت اتفاق بیفتد.
برای اینکه از قرمز شدن پوست خود جلوگیری کنید این ماسک را بیشتر از 15 تا 20 دقیقه بر روی پوست خود نگذارید.و سعی کنید یک ساعت قبل از خروج از خانه از این ماسک استفاده کنید .

مواد لازم

  •  نصف یک سیب
  •  یک قاشق غذا خوری ماست
  •  یک قاشق غذا خوری روغن زیتون

 نصف سیب را پوست کنده و رنده کنید و ماست و روغن زیتون را به آن اضافه کنید . حال مواد را خوب با یکدیگر مخلوط کنید و یک لایه ضخیم از آن را روی پوست صورت خود قرار دهید . اگر رنگ سیب تیره شد هیچ چیز بدی اتفاق نخواهد افتاد فقط اگر دوست دارید زیبایی ظاهری این ماسک حفظ شود باید سریعاً آن را استفاده کنید و یا چند قطره آبلیمو به آن اضافه کنید.بالاخره بعد از 15 دقیقه این ماسک رو با آب ولرم از روی پوست خود بشویید. فراموش نکنید نصف دیگر سیب را بخورید تا زیبایی از درون شما هم آغاز شود. بقولی اگر روزی یک سیب بخورید پزشک شما بیکار خواهد شد .

متخصصین پوست در آرایشگاه توصیه می کنند از این ماسک هفته ای یک بار استفاده کنید .

ماسک سیبReviewed by سه رخ on Jun 24Rating: 4.5ماسک سیبدر این مقاله میخواهیم بهترین خواص ماسک سیب را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

1 دیدگاه

  1. مه سا گفت:

    واقعا تأثیر داره؟؟؟؟کسی استفاده کرده ؟؟ هر چند خب این مشخصه که سیب برای شفافیت و شادابی صورت مفیده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *