وسایل کاشت ناخن در آرایشگاه
وسایل کاشت ناخن در آرایشگاه
دی ۲, ۱۳۹۵
رفع مشکلات ابرو در آرایشگاه
رفع مشکلات ابرو
دی ۳, ۱۳۹۵

آرایش مخصوص پوست گندمی

بهترین آرایش پوست گندمی

آرایش پوست گندمی

  • از ضد آفتابهای رنگی  استفاده کنید:  زیرا در طولانی مدت رنگ پوست را از حالت تیرگی ،باز و روشن تر نشان خواهد داد. برای ضد آفتاب مورد نظر از کرم پودر یا پنکیک یی که رنگ اصلی آنها بیشتر سفید و شیری رنگ است استفاده کنید . آنهایی که صورتی وگل بهی در آنها کمتر به کار رفته است. زیرا برای رنگ پوستهای تیره وگرفته استفاده از کرم پودرهای صورتی پس از جذب و ترکیب با رنگ پوست طبیعی حالت خستگی را در چهره نشان خواهد داد. در آرایشگاه برای اینکار از کرم پودر وپنکیک های کرم رنگ (که زیاد هم روشن تر از رنگ پوست نباشد) استفاده میکنند. با ترکیب با ضدآفتاب رنگی که جذب پوست شده ،چهره را به رنگ مطلوب و نرمال میرساند.
  • از یک رنگ مداد روشن به شکل خط چشم در زیر و پشت چشمها استفاده کنید: متخصصین آرایشگاه به جای استفاده از سایه های روشن تنها از یک رنگ مداد روشن به شکل خط چشم در زیر و پشت چشمها استفاده میکنند که البته پیشنهاد ما این است  فقط در زیر چشمها کشیده شود و البته این امر کاملا سلیقه ای است. حتی گاهی با کشیدن یک مداد رنگی هماهنگ با رنگ لباس بر روی خط چشم سیاه  و پهن پشت چشم نیز جذابیت خاصی به چشمهای مشکی با این رنگ پوست خواهید داد.
  • رژ لب مخصوص این رنگ بهتر است از مخلوط گروه رنگهای آجری نارنجی تا بژ و کرم استفاده شود: به این ترتیب که آرایشکر ابتدا با یک مداد لب آجری رنگ یا قهوه ای روشن (که قرمزی داشته باشد) خط لب بکشد و رنگ آن را به آرامی بر روی تمام لب پخش کند. سپس از رژ لب نارنجی کمرنگ بر روی آن بزند و کاملا با رنگ خط لب مخلوط کند. حال یک رژ براق کرم شکلاتی روشن برروی آنها بزنید .ترکیب این رنگها ،رنگ تازه وزیبایی بدست می آورد که برای این رنگ پوست بسیارشیک و مناسب می باشد.
  • از سایه کرم و بژ تا شکلاتی و آجری به این رنگ پوست جذابیت خاصی میدهد: در آرایش از سایه بسیار تیره مثل قهوه ای یا بنفش تیره و یا سرمه ای (آن هم بصورت تک رنگ) در پشت تمام چشم استفاده نکنید. زیرا در تیره تر ساختن رنگ چهره وگرفتگی صورت بسیار تاثیر خواهد گذاشت.
آرایش مخصوص پوست گندمیReviewed by Pantea Paydar on Dec 23Rating:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *