درمان جوش صورت
درمان جوش صورت بعد از اصلاح
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷
آموزش تهیه مرطوب کننده خانگی ناخن
مرطوب کننده خانگی ناخن
مرداد ۱۲, ۱۳۹۷

آرایش به سبک کایلی جنر

آرایش کایلی جنر

آرایش به سبک کایلی جنر

آرایش به سبک کایلی جنر

کایلی جنر یکی از سلبریتی های شمهور هالیوودی است که به دلیل سبک آرایشی زیبایی که دارد بسیار مشهور و پرطرفدار است. به همین دلیل سعی داریم این مدل آرایش را به شما آموزش دهیم. 
پرایمر
آرایش خود را با یکپرایمر خوب شروع کنید. با استفاده از این محصول آرایشی می توانید آرایشی زیبا و جذاب داشته باشید. 
کرم پودر
حال با استفاده از اسفنج آرایشی کرم پودر بزنید. بهتر است تمام قسمت های صورت را با استفاده از کرم پودر پوشش دهید تا آرایش شما زیباتر به نظر برسد.
کانسیلر
کانسیلر را به صورت مثلثی زیر چشم بزنید تا تیرگی و چروک های زیر چشم را تا حد ممکن ناپدید کند! کانسیلر را با اسفنج بر روی پوست محو نمایید تا رنگ پوست شما یکدست و زیبا شود. 
پودر تثبیت کننده آرایش
در این مرحله توصیه می کنیم با استفاده از یک پودر شفاف ( پودر تثبیت کننده آرایش) کرم پودر و کانسیلر را روی پوست تثبیت نمایید. مهم ترین قسمتی که باید پودر بزنید زیر چشم ها می باشند. برای پودر زدن زیر چشم بهتر است که اسفنج آرایشی را به پودر آغشته کرده و آن را به مدت چند دقیقه زیر چشم ها نگه دارید! به این کار بیک کردن (baking) گفته می شود. با این کار محصولات کرمی و خامه ای مانند، روی پوست تثبیت شده و ماندگاری طولانی تری خواهند داشت.
کانتور کردن گونه ها
بعد از پودر زدن به صورت باید گونه ها را کانتور نمایید. بهتر است این کار را با استفاده از یک براش بادبزنی انجام دهید و مقداری از پودر یا کرم کانتور را دقیقا زیر استخوان گونه ها بزنید. با استفاده از همین پودر یا کرم کانتور، کناره های بینی را نیز کانتور کنید تا بینی باریک تری داشته باشید. برای این کار باید دقت کنید و دو خط موازی روی استخوان بینی کشیده  و بعد آن را به خوبی ترکیب کنید. در این مرحله توصیه می شود با استفاده از یک اسفنج صاف مقداری کمی پودر تثبیت کننده زیر خط گونه ها بززده ید تا برجستگی گونه به خوبی دیده شود و چهره زیباتری داشته باشید. 
آرایش ابروها
ابروهای کایلی به طور طبیعی ضخیم و پر رنگ هستند پس اگر قصد دارید آرایشی به سبک کایلی جنر داشته باشید باید ابروهای خود را ضخیم و پررنگ آرایش کنید.
رژگونه
روی گونه ها را با استفاده از رژگونه صورتی- هلویی رژگونه بزنید و رنگ رژگونه رو با کانتوری که قبلا انجام داده بودید ترکیب نمایید تا حالت طبیعی برای گونه ها ایجاد شود.
هایلایتر
برای اینکه آرایش شما خیلی شبیه به آرایش های روی فرش قرمز و سلبریتی ها شود می توانید مقداری هایلایتر بالای گونه ها بزنید تا درخشش بیشتری برای چهره ایجاد کند. هایلایتر را با نوک انگشت یا یک براش بالای استخوان گونه بزنید.
آرایش چشم
آرایش چشم ها مهم ترین قسمت آرایش کایلی جنر می باشند. برای اینکه سایه چشم و آرایشی چشم خیلی خوب و جذابی داشته باشید باید از یک پالت سایه چشم با کیفیت و خوب استفاده نمایید تا نتیجه نهایی خوبی داشته باشید.
در مرحله اول آرایش چشم ها باید با استفاده از سایه چشم عاجی رنگ قسمت زیر ابروها و گوشه های داخلی چشم را سایه بزنید.
در مرحله دوم یک سایه طلایی - قهوه ای انتخاب کنید و سطح پلک را با آن سایه بزنید. این سایه را به خوبی پشت چشم ترکیب کنید تا رنگ طبیعی و خوبی برای پلک ها ایجاد شود.
در مرحله سوم باید با استفاده از سایه چشم دودی (قهوه ای تیره) قسمت بیرونی چشم را سایه بزنید و یک حالت مورب برای گوشه خارجی چشم ها ایجاد کنید تا حالت چشم ها بهتر دیده شوند.
در مرحله چهارم باید با استفاده از یک براش باریک و کوچک مقداری کمی سایه چشم آجری - نارنجی را زیر خط مژه پایین بکشید.
خط چشم
کایلی همیشه از خط چشم های بولد و مشخص برای آرایش چشم های خود استفاده می کند. پس برای اینکه آرایش چشم های شما شبیه به آرایش کایلی جنر باشد باید با استفاده از یک خط چشم مایع و مشکی خط چشمی دقیق و دنباله دار بکشید. برای اینکه چشم های شما زیباتر دیده شود می توانید با استفاده از یک مداد مشکی زیر خط مژه بالایی را مشکی نمایید تا مژه ها پرتر دیده و چشم ها زیباتر به نظر برسند!
ریمل
مژه های کایلی فوق العاده بلند و ضخیم می باشند! شما هم می تونید با استفاده از ریمل های باکیفیت که مژه ها را ضخیم تر و بلندتر نشان می دهند  آرایش جشم های خود را کامل تر کنید.
آرایش لب
آرایش لب ها آخرین مرحله از آرایش صورت به سبک کایلی جنر می باشد که باید با دقت بیشتری انجام دهید.
در مرحله اول باید مقداری کانسیلر را با نوک انگشت به تمام سطوح لب بزنید.
در مرحله دوم باید با استفاده از یک خط لب به رنگ خنثی و نود دور لب را مشخص کنید. بهتر است خط لب را کمی خارج از خط لب طبیعی خود بکشید تا لب های برجسته تری داشته باشید.
در مرحله آخر با استفاده از رژلب تمام قسمت های لب را پوشش دهید تا آرایش شما تکمیل شود. 

آرایش به سبک کایلی جنرReviewed by آرایشگاه on Aug 3Rating: 3.0آرایش به سبک کایلی جنرکایلی جنر یکی از سلبریتی های مشهور است که به دلیل سبک متفاوت و جذابی که برای آرایش خود دارد در بین مردم مشهور و پر طرفردار است. در این مقاله آرایش به سبک کایلی جنر را به شما آموزش می دهیم.

کایلی جنر یکی از سلبریتی های مشهور است که به دلیل سبک متفاوت و جذابی که برای آرایش خود دارد در بین مردم مشهور و پر طرفردار است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *