اشتباه در اصلاح با تیغ
۷ اشتباه در اصلاح با تیغ
اسفند ۶, ۱۳۹۵
نگهداری ناخن در تابستان
نگهداری ناخن در تابستان(قسمت۱)
اسفند ۶, ۱۳۹۵

چطور موهایتان را کوتاه کنید؟

چطور موهایتان را کوتاه کنید

کوتاهی مو

چطور موهایتان را کوتاه کنید؟

ممکن است شما به هر دلیلی دوست ندارید برا ی کوتاهی مو به آرایشگاه بروید. برخی مواقع هم موهای شما تنها به کمی مرتب کردن احتیاج دارد. برای کسانی که خیلی شجاع هستند یا اینکه دوست دارند کارهای جدید را تجربه کنند، در این راهنما چگونگی اصلاح مو در خانه و توسط خودتان را توضیح داده ایم. کمی طول می‌کشد تا موهایتان را کوتاه کنید، اما چند بار که این کار را انجام دهید، دیگر به آن عادت خواهید کرد و می‌توانید تکنیکتان را بهبود ببخشید. اگر در این بین اشتباهی مرتکب شوید که جبران ناپذیر باشد، جای نگرانی نیست، شما همیشه می‌توانید به یک آرایشگاه مراجعه کرده و اصلاح موهایتان را به یک متخصص آرایش مو بسپارید.

دستورالعمل

  •   پیش از اینکه شروع کنید، یک آینه در پیش روی خود داشته باشید و یکی هم روی دیوار پشت سرتان، بنابراین خواهید توانست پشت سرتان را ببینید. موهایتان را بشویید، با حوله خشک کرده و شانه نمایید. شانه هایتان را با یک حوله یا ملافه بپوشانید. موهای سرتان را از فرق سر تماما شانه کنید، به شکل یک آباژور! با این کار صورت شما پوشیده و قاب بندی خواهد شد، از اینجا باید شروع کنید.
  •   اول اطراف صورتتان را کوتاه کنید، چتری هایتان را سرزنی کنید. اطمینان حاصل کنید که چطری هایتان به ابروهایتان می‌رسند، چرا که بعدا خرد خواهند شد. هر بار بخش کوچکی را قیچی بزنید تا به طول مورد نظرتان برسید. از چتری هایتان شروع کنید و به سمت یکی از گوش‌هایتان بروید. اگر می‌خواهید تمام مویتان یک طول مشابه داشته باشد، همیشه در دسته ی جدید چند تار مو از دسته ی کوتاه شده ی قبلی بیاورید تا به همان اندازه قیچی بزنید. پس از اینکه روبروی یکی از گوش‌هایتان را کاملا کوتاه کردید، همین کار را برای روبروی طرف دیگر صورتتان تکرار کنید.
  •  حالا به سراغ پشت گوش اول رفته و پشت سرتان را کوتاه کنید، در هر بار یک دسته. پیش از اینکه زاویه ی دیدتان در آینه محدود شود تا جایی که می‌توانید موهایتان را سرزنی کنید. زمانی که دیگر زاویه ی دیدتان کم شد، به سراغ پشت گوش بعدی تان بروید، و روند مشابهی را تکرار کنید. با این کار بخش کوچکی از پشت سرتان کوتاه نشده باقی می ماند، که سخت ترین قسمت کار شماست.
  •  زاویه ی آینه تان را تغییر دهید تا بتوانید پشت سرتان را ببینید، پشت موهایتان را قیچی بزنید و دو بخش کوتاه شده راست و چپ پشت سرتان را به هم متصل نمایید. اصلاح کردن در آینه نیازمند کمی مهارت است، به این خاطر که هر حرکتی در‌واقع وارنه نمایش داده خواهد شد. پس عجله نکنید، کارتان را آهسته پیش ببرید و اطمینان حاصل کنید که به درستی موهایتان را اصلاح خواهید کرد.
  •  موهایتان را از پشت سر و روبروی گوش‌هایتان نگه داشته و در آینه روبرویتان بررسی کنید که هموار کوتاه شده باشند. اگر بخشی از مویتان نیازمند مرتب کردن بود این کار را انجام دهید و در نهایت مانند همیشه موهایتان را مدل بدهید.
چطور موهایتان را کوتاه کنید؟Reviewed by سه رخ on Feb 24Rating: 4.5کوتاهی مودر این مقاله میخواهیم بهترین راه برای اینکه شما موهایتان را به راحتی کوتاه کنید را آموزش دهیم.

3 دیدگاه ها

  1. setare گفت:

    ??????Khli khob bod

  2. setare گفت:

    عالیه ??????????

  3. setare گفت:

    Merc az site khobeton

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *